اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد خبر داد

هزینه‌کرد 5 میلیارد ریالی کمیته امداد مهاباد برای امور درمانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: 6 ماه نخست امسال بیش از 5 میلیارد ریال برای امور بهداشت، درمان و بیمه مددجویان مهابادی پرداخت شده است.

هزینه‌کرد 5 میلیارد ریالی کمیته امداد مهاباد برای امور درمانی

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی مهاباد در راستای حمایت از خانواده‌های زیرپوشش خود، امسال نیز همانند سال‌های گذشته تسهیلات مختلفی در زمینه‌های بهداشت، درمان و بیمه مددجویان به آنها ارائه می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی مهاباد در 6 ماه نخست امسال بیش از 5 میلیارد ریال و 290 میلیون ریال برای امور بهداشت، درمان و بیمه مددجویان زیر پوشش خود هزینه کرده است.

مامندی‌پور با اشاره به اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های درمانی مددجویان را کمیته امداد پرداخت می‌کند، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 400 میلیون ریال از بابت درمان مددجویان مهابادی به آنها پرداخت شده است.

وی از واریز بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون ریال به حساب تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد مهاباد در این مدت خبر داد و افزود: این مبالغ به منظور بهره‌مندی زنان سرپرست خانوار از مزایای بیمه تأمین اجتماعی به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد به هزینه‌کرد 90 میلیون ریالی کمیته امداد مهاباد برای تأمین بن غذای سالم کودکان زیر 6 سال خانواده‌های زیر حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از بیماری سوء تغذیه در کودکان زیر شش سال خانواده‌های زیر پوشش صورت گرفته است.

مامندی‌پور هزینه شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد مهاباد در طول 6 ماه نخست امسال را 20 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: یک میلیارد و 380 میلیون ریال نیز از بابت پرداخت حق بیمه بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد مهاباد در این مدت پرداخت شده است.

انتهای پیام/61006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول