اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

13 آبان 57 آغاز شمارش معکوس سقوط رژیم شاه بود

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهادت دانش‌آموزان در سال 57 آغاز شمارش معکوس برای سقوط رژیم شاه بود.

13 آبان 57 آغاز شمارش معکوس سقوط رژیم شاه بود

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان و دهه «استکبار ستیزی»، اظهار داشت: ملت غیور ایران با حضور در را‌هپیمایی 13 آبان، بار دیگر نشان خواهند داد که شعار "مرگ بر آمریکا" همچنان پا برجا است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال نیز باشکوه برگزار می‌شود.

این مسئول 13 آبان را سرچشمه روشنگری و سرلوحه ولایت‌پذیری مردم ایران دانست و افزود: 13 آبان در تاریخ ایران اسلامی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به سه رخداد بزرگ در 13 آبان افزود: با تبعید امام راحل در 13 آبان سال 43، دشمن بر این گمان بود که ارتباط مردم با امام (ره) قطع می‌شود، اما هدایت‌های امام راحل موجب شد تا مردم به پیروزی نزدیکتر شوند.

طهماسبی ابراز داشت: شهادت دانش‌آموزان در سال 57 آغاز شمارش معکوس برای سقوط رژیم شاه بود.

این مسئول بر ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان تاکید و اضافه کرد: ملت ایران بار دیگر برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تسخیر لانه جاسوسی را یک اقدام شجاعانه از طرف دانشجویان پیرو خط امام (ره) نامید و متذکر شد: به دلیل اهمیت این موضوع 13 آبان به عنوان انقلاب دوم از سوی امام نامگذاری شد.

وی شکست ابهت پوشالی آمریکا را مهم‌ترین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی اعلام کرد و اذعان داشت: اقدام شجاعانه دانشجویان موجب شده که بهت آمریکا فرو ریزد.

انتهای پیام/73003/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول