اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

13 آبان نماد شجاعت جوانان ایرانی در مقابل هیمنه آمریکا است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 13 آبان‌ماه نماد شجاعت نسل جوان انقلاب اسلامی ایران در مقابل هیمنه آمریکا است.

13 آبان نماد شجاعت جوانان ایرانی در مقابل هیمنه آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عدنان زادهوش ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره)، 13 آبان به عنوان انقلاب دوم ملت ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین اتفاق تاریخی عصر حاضر بوده که تمام معادلات جهان را به هم ریخته و روند نظم نوین جهانی را تغییر داده است.

وی با اشاره به اینکه 34 سال پیش جوانان انقلابی ایران، لانه جاسوسی را فتح و رژیم جنایتکار آمریکا را خوار و ذلیل کرده‌اند، اضافه کرد: 13 آبان نماد ایستادگی ایمان متکی به بصیرت و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلاب اسلامی ایران است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه همچنین 13 آبان‌ماه نماد شجاعت نسل جوان انقلاب اسلامی ایران در مقابل هیمنه آمریکا است، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی سبب متزلزل شدن قدرت آمریکا و به زانو درآوردن آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد برخی رفتار‌ها و اظهارنظر‌ها در راستای پایان دشمنی آمریکا با ایران هستیم، ادامه داد: اما دشمن هنوز دست از سر ایران بر نداشته است و تنها در راستای نابودی انقلاب و امان مردم جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

زادهوش در پایان با اشاره به اینکه مردم در هیچ زمانی نباید از دشمن دیرینه خود غافل باشند، تأکید کرد: ملت ایران در هیچ زمانی اجازه تجاوز به خاک ایران را به دشمن نمی‌دهند.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول