اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمان:

13 آبان طلیعه پیروزی در جنگ نابرابر با کفر است

13 آبان ماه روزملی مبارزه با استبکار جهانی، یادآور خروش و فریاد دانش‌آموزان و دانشجویان بیداردل در ظلمت و تاریکی جهل، نادانی و ستم و طلیعه پیروزی باورها و معنویات در جنگ نابرابر با کفر است.

13 آبان طلیعه پیروزی در جنگ نابرابر با کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت 13 آبان آمده است: 13 آبان ماه برگ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که یادآور مجاهدت‌ها، از خودگذشتگی‌های نوجوانان و جوانان ولایتمدار و غیور به رهبری امام خمینی (ره) است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور خروش و فریاد دانش‌آموزان و دانشجویان بیداردل در ظلمت و تاریکی جهل، نادانی و ستم و طلیعه پیروزی باورها و معنویات در جنگ نابرابر با کفر است.

در این بیانیه تصریح شده است: در این برهه حساس از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان همراه با مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل، دانش‌آموزان شهید، تبعیت همه جانبه از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با عزمی راسخ و استوار در حفظ و تقویت ارزش‌های والای اسلامی می‌کوشیم و با حضور پرشور در یوم‌الله 13 آبان، اقتدار و شکوه نظام اسلامی به جهانیان نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/2446/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول