اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر راهپیمایی 13 آبان در طبس اعلام شد

طبسی‌ها فردا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند

راهپیمایی مردم طبس به مناسبت یوم‌الله 13 آبان فردا ساعت 9 صبح از میدان قدس به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

طبسی‌ها فردا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‎عمومی فرمانداری طبس، فرماندار طبس در جلسه برنامه‌ریزی مراسم 13 آبان و هفته گرامیداشت بسیج، اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به فرمان امام خمینی‌(ره) ‌روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‎آموز نام گرفت.

احمد طالبیان‌مقدم ادامه داد: روزی که شهید دانش‌آموز حسین فهمیده با ایمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کند.

فرماندار طبس افزود: امروز پس از گذشت 34 سال از انقلاب، تمام دنیا متوجه حقانیت نظام و انقلاب اسلامی و اقدامات جاسوسی امریکا در سفارتخانه‌های خود شده است.

طالبیان‌مقدم با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان جان برکف، گفت: مناسبت بعدی پیش‎رو، هفته گرامیداشت بسیج است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، برنامه‌های 13 آبان و هفته بسیج را به خوبی برگزار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس هم تصریح کرد: 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و فقط مختص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه همه باید در این راهپیمایی حضوری با شکوه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آزاد اذعان داشت: امسال 13 آبان در آستانه ماه محرم‌الحرام و آغاز سال قمری است، بنابراین باید شعار "هیهات من‌الذلة "در این روز تفسیر و معنا پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس نیز ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که اهداف و رسالتی که بسیج در راستای حفاظت و حراست از نظام  مقدس جمهوری اسلامی دارد، تبیین شود و به ویژه از حماسه‌آفرینی‌های بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در 5 آذر 58 دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و بسیج وظیفه و رسالت خویش را به ویژه در هشت سال دفاع مقدس در حفاظت و حراست از نخستین و مهم‌ترین دستاورد نظام و انقلاب که حفظ حراست از استقلال کشور بود، به خوبی انجام داد.

وی افزود: امید است بتوانیم با همکاری و مساعدت و برنامه‌ریزی دقیق، رسالت و وظیفه بسیج را به خوبی در این هفته تبیین کنیم.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام آزاد به عنوان رئیس ستاد 13 آبان و "توکلی" رئیس سازمان دانش‌آموزی، به عنوان جانشین ستاد منصوب شدند.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان روز دوشنبه ساعت 9 صبح از میدان قدس به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69017/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول