اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد

اعلام مسیر راهپیمایی 13 آبان در بجنورد / زاکانی سخنران روز مبارزه با استکبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مسیر راهپیمایی 13 آبان در بجنورد را اعلام کرد.

اعلام مسیر راهپیمایی 13 آبان در بجنورد / زاکانی سخنران روز مبارزه با استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الا سلام محمد علی سالاری بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست مدیران خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم فردا ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت میدان قائم(بازرگانی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم علاوه بر اجرای سرود توسط دانش آموزان قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت خواهد شد از حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و ایراد سخنرانی به مناسبت این روز خبر داد.

‌سالاری از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: بی تردید ملت ایران اسلامی هرگز توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد و در راهپیمایی 13 آبان امسال به صورت پرشور شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام ، روز شهادت دانش‌آموزان و سالروز تبعید امام راحل (ره) روزی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است افزود: با اقدام دانشجویان پیرو خط امام در این روز و تسخیر سفارت آمریکا ملت‌ها به توطئه استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی پی بردند.

وی استکبارستیزی را از اصول اصلی انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی دانست و یادآور شد: مردم هیچ گاه از اصول خود عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول