اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد

حضور دشمن‌ستیز مردم در مراسم 13 آبان

جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مردم ولایت‌مدار این شهر خواست که در مراسم بزرگداشت 13 آبان حضوری فعال و دشمن‌ستیز داشته و انقلابیون جهان را بیشتر از پیش برای مبارزه با استکبار جهانی دلگرم کنند.

حضور دشمن‌ستیز مردم در مراسم 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه جامعه روحانیت این شهر که به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد،با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «دولت آمریکا ملتی که شهادت را شرف خود می‌داند، از چه می‌ترساند»، آمده است: 13 آبان ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمع کثیری از دانش‌آموزان و فریاد استکبارستیزی امام راحل در مقابل رژیم منحوس پهلوی در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون و روزی است که آن پیر سفرکرده آن را انقلاب دوم نامید.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز در حالی در سالروز این وقایع، بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر می‌دهیم که جنایت‌ قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا حتی گریبان برخی از هم‌پیمانان آنها را نیز گرفته است و مردم جهان از ظلم و ستم آنها بیشتر از همیشه به ستوه آمده‌ و راه نجات را در مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

جامعه روحانیت شیراز در بیانیه خود تصریح کرده است: واضح است که روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی ملت قهرمان ایران ناشی از دیروز و امروز نیست، بلکه طنین خروش سید و سالار شهیدان در سرزمین کربلا است که ندای «هیهات من‌الذله» را سر داد و طریق حسینی را بر تمام جویندگان حق و عدالت و آزادگی تا به ابد روشن کرد که «إِنِّیْ لا أَرَیَ الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً وَالحَیاةَ مَعَ الظّالِمِینَ إِلّا بَرَما».

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: در این برهه حساس از زمان، جامعه روحانیت شیراز از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان فارس دعوت می‌کند با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دام ظله‌العالی) که تنها راه علاج دنیای اسلام را «اتحاد در زیر لوای توحید» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌های او» می‌دانند، در مراسم بزرگداشت 13 آبان حضوری فعال و دشمن‌ستیز داشته و انقلابیون جهان را بیشتر از پیش برای مبارزه با استکبار جهانی دلگرم کنند.

جامعه روحانیت شیراز در پایان بیانیه خود با گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان، از خداوند متعال مسئلت کرده است که به زودی زود، با بیداری و هوشیاری سایر ملل، زمینه ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) و تشکیل حکومت عدل الهی در سراسر جهان فراهم آید.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول