اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت تأکید کرد

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال

امام جمعه باشت بر حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان امسال تأکید کرد.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه‌ای را در راستای حضور پرشور ملت به خصوص مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان صادر کرد.

وی در این بیانیه آورده است: 13 آبان روز پیروزی و سربلندی ملت ایران و ندامت و یأس برای دشمنان ایران اسلامی است که از انجام هیچ گونه عملی جهت تخریب ایران کوتاهی نکردند؛ اما به لطف الهی هیچ‌گاه نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد کنند.

امام جمعه باشت در این بیانیه تأکید می‌کند: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، کشوری که در دنیای امروز سردمدار و نماد کفر است بوده؛ 13 آبان امسال در شرایطی است که ایران اسلامی با اقتدار و قهرمانانه همزمان با مذاکرات مورد تأیید و پشتیبانی ملت ایران همچنان به آرمان‌های خود در مسیر استکبارستیزی و حقانیت ندای آزادی‌خواهان ادامه می‌دهد.

عبودی در این بیانیه ادامه می‌دهد: شرکت عموم مردم همیشه هوشیار و آگاه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال بیش از گذشته و سر دادن شعار قرآنی مرگ بر آمریکا به صورت یکپارچه به جهانیان ثابت می‌کند که آمریکا هیچ‌گاه و در هیچ عرصه‌ای قابل اعتماد نبوده و دشمنی اساسی این کشور با تفکر و دین اسلام است بنابراین چنین کشور خود برتر بینی چون آمریکا هرگز لیاقت صلح را نخواهد داشت.

امام جمعه باشت تقویت روحیه استکبارستیزی نسل جوان و حمایت از مسئولان نظام را از اهداف مهم حضور ملت در راهپیمایی این روز برشمرده و اظهار می‌دارد: هم‌اکنون ضرورت توجه به توطئه‌های دشمنان در همه عرصه‌ها در میان جوانان بیشتر از همیشه آشکار است.

وی همچنین آگاه‌سازی جوانان در مورد لزوم ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را از ضروریات دانست.

این مسئول بر حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان امسال تأکید کرده و ادامه می‌دهد: این مراسم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه آغاز می‌شود.

عبودی محل آغاز تجمع برای راهپیمایی روز 13 آبان را چهارراه کتاب و حرکت به سمت مصلی نماز جمعه اعلام کرد.

انتهای پیام/82007/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول