اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور در راهپیمایی 13 آبان نقش مهمی در دفع توطئه‌های استکار جهانی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حضور در مناسبت‌های ملی مذهبی مانند 13 آبان را نوعی حمایت از نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این حضور در راستای رفع توطئه‌های دشمنان بر ضد دولت و ملت ایران تأثیر‌گذار است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان نقش مهمی در دفع توطئه‌های استکار جهانی دارد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نقش آمریکا و انگلیس در تاریخ ایران، اظهار داشت: قبل از انقلاب این کشورها در ایران سلطه همه‌جانبه‌ای را داشته‌اند.

وی به تأثیرگذاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ اشاره کرد و ادامه داد: حکام ایران در طول سال‌های متمادی توسط این دولت‌ها تعیین می‌شدند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، عقب نگه‌داشته شدن ملت و کشور ایران را از عواقب تحمیل حکام دست‌نشانده دانست و خاطرنشان کرد: این دخالت‌ها توسط دولت آمریکا بعد از کودتای 28 مردادماه اوج گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقوع انقلاب منافع دولت‌های استکباری را در ایران به خطر انداخت، تصریح کرد:‌ به همین دلیل آنها اقدامات زیادی را برای تأثیرگذاری بر حوادث ایران بعد از انقلاب انجام داده‌اند.

اسماعیلی، تحریم‌های اقتصادی را در راستای اعمال فشار بر نظام جمهوری اسلام دانست و عنوان کرد: با توجه به نحوه عملکرد دولت‌های غربی به ویژه امریکا، نفرت مردم ایران از دولت این کشور کاملاً طبیعی است.

وی، سابقه دشمنی بین ایران و امریکا را طولانی اعلام کرد و بیان داشت: این دشمنی به دلیل مشکلات ایجاد شده توسط دولت آمریکا برای مردم، موجبات نفرت عمیق از آمریکای جنایتکار را فراهم کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان تأکید کرد و یادآور شد: حضور در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های ملی - مذهبی نقش مهمی در دفاع از مواضع کشور دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، حضور در مناسبت‌های ملی - مذهبی را نوعی حمایت از نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: این حضور در راستای رفع توطئه‌های دشمنان بر ضد دولت و ملت ایران تأثیرگذار است.

اسماعیلی بر حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان‌ماه تأکید کرد و ابراز داشت: این حضور بیانگر آمادگی ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب ایران است.

وی، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام را از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون امری طبیعی دانست و اذعان داشت: انقلاب ایران توسط خود مردم ایران انجام شده و مردم دفاع از آن را حق خود می‌دانند.

شایان ذکر است؛ محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی سخنران راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه شهر زنجان است.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول