اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امیر سرتیپ ‌نامی در گفت‎وگو با ‌فارس:

شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شدنی نیست/شعارها در 13 آبان ‌کوبنده‎تر می‌شود

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال به دلیل برخی شیطنت‎ها پررنگ‎تر برگزار می‎شود، گفت: آمریکایی‎ها هیچگاه خو و منش استکباری خود را از دست نداده و نخواهند داد.

شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شدنی نیست/شعارها در 13 آبان ‌کوبنده‎تر می‌شود

امیر سرتیپ محمدحسن نامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی جزو اصول انقلاب است و هرگز حذف نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در یوم‎الله 13 آبان با شعارهای کوبنده‎تر نسبت به سال‎های گذشته وارد صحنه می‎شوند، تصریح کرد: ما در مقابل آمریکا هیچ وقت کوتاه نمی‎آئیم مگر اینکه آمریکا بخواهد در رفتارش تغییراتی بدهد و این رفتار ثابت کند که آمریکا ثابت قدم است اما آمریکا هیچگاه منش استکباری خود را از دست نداده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص اینکه برخی دلیل مشکلات کشور را در تحریم‎ها می‎دانند، خاطرنشان کرد: تحریم‎ها برای ایران یک نعمت بود ولی برخی می‎خواهند این مسئله را وارونه نشان دهند.

نامی در خصوص اینکه روند پروژه پارک موزه دفاع مقدس گلستان به دلیل کمبود اعتبارات رشد کندی دارد، بیان داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس نباید با عنوان پارک موزه تلقی شود چرا که آثار این مرکز زنده خواهد بود و قرار نیست که بخواهیم به گذشته مراجعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه از محل کمک‎های ملی و استانی به پروژه دفاع مقدس گلستان کمک خواهیم کرد، گفت: استاندار مسئول توسعه پارک دفاع مقدس و یا همان مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستند که باید تلاش شود از این ظرفیت فرهنگی به خوبی استفاده شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تعیین تکلیف اعتبارات پروژه دفاع مقدس گلستان خبر داد و اظهار داشت: اعتبار این پروژه در نیمه دوم امسال به سرانجام و نتیجه نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام/83001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول