اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

13 آبان فریاد رسای استکبارستیزی، عزت و آزادگیِ ملت ایران است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اعلام کرد: 13 آبان فریاد رسای استکبارستیزی و عزت و آزادگیِ ملت بزرگ ایران و جوانان پرشور، آزاده و ظلم ستیزش است.

13 آبان فریاد رسای استکبارستیزی، عزت و آزادگیِ ملت ایران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت 13 آبان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در تاریخ سراسر شور و حماسه انقلاب اسلامیِ ملتِ بزرگ ایران، فراوان‌اند روزهایی که به لطف حوادث تعیین کننده و سرنوشت‌ساز چراغ‌هایی روشنی بخش فراروی مسیر انقلاب هستند.

این بیانیه می‌افزاید: در این میان 13 آبان ماه درخششی خیره کننده دارد، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت دانش‌آموز 13 ساله شهید فهمیده، همه حوادثی است که روح آزادگی و استکبارستیزیِ امام راحل عظیم‌الشأن و یاران و یاورانش را بر هر صفحه از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نقش زده است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان فریاد رسای استکبارستیزی و عزت و آزادگیِ ملت بزرگ ایران و جوانان پرشور، آزاده و ظلم ستیزش است.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی است که تا ابد جان‌های آزادگان عالم را شور و شعور می‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استکبار و مظاهر آن یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نگه می‌دارد.

این بیانیه می‌افزاید: 13آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سالار شهیدان است که از گلوی هزار و چند سال مجروح یاورانش برخاست و لرزه بر لانه فساد و شر و جاسوسی مستکبران انداخت.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: 13 آبان تجلی بصیرت و سازش ناپذیری عاشوراییان در عهد حاضر است، تا همه بدانند فریاد ظلم ستیزی و عدم سازش با ظالمان و مستکبران در همیشه تاریخ طنین‌انداز است و خواب پریشان عده‌ای که می‌خواهند مظهرِ این فریاد ظلم ستیز، یعنی شعار "مرگ بر آمریکا" را از ذهن ملت ایران حذف کنند، هرگز تعبیر نمی‌شود، زیرا این فریاد از اعماق قلب ملت ایران بر می‌خیزد نه از ذهن یا حتی حافظه تاریخی‌شان که کسی بتواند با تحریف واقعیت‌ها آن را کم‌رنگ کرده و از بین ببرد.

این بیانیه می‌افزاید: اینک و در این برهه نیز همچون همیشه سخن امام راحل عظیم‌الشأن‌مان مسیر ما را مشخص می‌کند: تا آمریکا و سایر ابرقدرت‌ها به ستمکاری و جنایات خود ادامه می‌دهند، ملت ما به مقابله و مبارزه خود با آنها ادامه می‌دهد.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: ما دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، ضمن گرامیداشت یوم الّله سیزده آبان،  با آرمان‌های امام راحلِ عظیم‌الشأن (ره)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهیدان و دانشجویان آگاه و حماسه‌سازِ پیرو خط امام عهدی دوباره می‌بندیم و بر ادامه راه آنان و آرمان‌هایشان توسط همه مسئولان و دانشگاهیان تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/2304/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول