اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر:

13 آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران است

فرماندار دیّر با تأکید بر حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: 13 آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران اسلامی است.

13 آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیّر، اظهار داشت: مرگ بر آمریکا اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد‌استکباری یوم‌الله 13 آبان است و مراسم 13 آبان امسال پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 بحرانی با اشاره به مناسبت‌های مهم 13 آبان، اظهار داشت: تبعید حضرت امام (ره) در سال 43، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 باعث شده است تا 13 آبان نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب داشته باشد.

فرماندار دیّر با تأکید بر آمادگی شهرستان دیّر در برگزاری برنامه‌های سالروز یوم‌الله 13 آبان، عنوان کرد: تمامی ادارات و نهادها برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم، نهایت تلاش و همکاری خواهند داشت.

بحرانی، حضور باشکوه و بیان شعار مرگ بر آمریکا را پشتوانه‌ای برای مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان توصیف کرد و متذکر شد: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی ما در راهپیمایی روز 13 آبان است و تا زمانی که رفتار و گفتار استکباری آمریکا ادامه داشته باشد شاهد بیان شعار مرگ بر آمریکا است.

وی افزود: 13 آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران اسلامی است و رمز پیروزی، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی، دو عنصر مقاومت و تداوم حضور در صحنه مردم است.

فرماندار دیّر در پایان ابراز داشت: مردم با انسجام، وحدت و هماهنگی صدای خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول