اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشاره به نقش جوانان مطرح شد

تاکید فرماندار رودان بر شرکت دانش‌آموزان در مراسم محرم و 13 آبان

فرماندار رودان بر شرکت دانش‌آموزان در مراسم عزاداری محرم و 13 آبان تاکید کرد.

تاکید فرماندار رودان بر شرکت دانش‌آموزان در مراسم محرم و 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا نظرنژاد عصر امروز در نشستی درباره روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به نقش و جایگاه این حادثه تاریخی در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با محور قرار دادن شاخصه‌های دانش‌آموزان رزمنده در شکل‌گیری نظام اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: حاکم شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه نیازمند اطاعت‌پذیری از رهبر انقلاب و الگو پذیری از راه راسخ شهیدان است و در این زمان یکی از رسالت‌های بزرگ دانش‌آموزان باید همین باشد.

نظرنژاد ایمان به خدا، درک صحیح و درست از مسائل پیرامون بصیرت بالا، تحمل سختی‌ها و مشکلات، باور درست از امدادهای غیبی و الهی، عمل کردن به وظیفه و دارا بودن روحیه حرکت جمعی و جهادی برای رسیدن به هدفی واحد را از شاخصه‌های مهم رزمندگان و شهیدان برشمرد و افزود: دانش‌آموزان باید برای رسیدن به قله‌های موفقیت در حوزه تعلیم و تربیت، این شاخصه‌ها را رسالت خطیر خود قرار داده و آنها را حفظ کنند.

«تقویت معنویت و خودسازی و اطاعت‌پذیری از رهبر انقلاب» از توصیه‌های مهمی بود که فرماندار رودان در این نشست به آن اشاره و خاطرنشان کرد: توکل به خدا و تابع ولایت و رهبری بودن از ارکان مهم فرهنگ و تفکر بسیجی است و لازم است دانش‌آموزان این مهم را در خود بارور سازند.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنان خود به پیامدها و دستاوردهای یوم‌الله 13 آبان پرداخت و بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش‌آموزان و دانشجویان موجبات رسوایی آمریکا را فراهم کرد و هیمنه پوشالی نظام استکباری را در هم شکست و نقطه عطفی شد برای کشورهای مسلمان دنیا تا بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در مقابل نظام استکبار قد علم کنند.

نظرنژاد در پایان با تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش، نقش و حضور دانش‌آموزان در مراسم عزاداری و نوحه‌سرایی ایام محرم را بسیار مهم و ارزنده دانست و بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول