اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد

امام جمعه زنجان گفت: قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد.

قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به 13 آبان اظهار کرد: حج از ارکان مهم نظام اسلامی و به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حج چشمه جوشان الهی است، خاطرنشان کرد: مناسک حج آکنده از صفا، صمیمت و شستشوی جان و دل است.

خطیب جمعه زنجان حج را خشوع در برابر خداوند متعال دانست و افزود: وظایف و تعهداتی در حج بر عهده انسان است که باید همه آنها را به جا آورد.

وی بر ضرورت توجه به جنبه‌های مختلف حج تاکید کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کنگره حج باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان به عنوان یکی از روزهای حساس و تاریخی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهادت دانش‌آموزان به دست عمال رژیم پهلوی موجب شده تا این روز به نام شهدای دانش‌آموز نامگذاری شود، افزود: دانش‌آموزان در این روز توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی پایدار شده است، افزود: باید رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا به جامعه ارائه شود.

وی با اشاره به سالروز تبعید امام به ترکیه افزود: رهنمودها و راهنمایی‌های بزرگ‌مرد تاریخ موجب شد تا مردم آماده قیام علیه رژیم طاغوت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم بر تارک این روز می‌درخشد، افزود: دانشجویان پیرو خط امام با تبعیت از رهبر خویش انقلابی به مراتب بزرگ‌تر از انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد، تصریح کرد:‌ اهمیت این روز با به نسل‌های جامعه تبیین شود.

آیت‌الله خاتمی آمریکا را ابرقدرتی یکه‌تاز در دنیا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی هیمنه استکبار شکسته شد.

وی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی و جاسوسی از سیاست‌های آمریکا در قبال کشورها بوده است، افزود:‌ تسخیر لانه جاسوسی موجب شکست توطئه‌های دشمنان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید محمد قاضی طباطبایی تصریح کرد: این شهید محراب توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول