اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه:

13 آبان تحلیل‌های دشمنان را ناامید می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان و مردم در یوم‌الله 13 آبان نشانه استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: 13 آبان تحلیل‌های دشمنان را ناامید می‌کند.

13 آبان تحلیل‌های دشمنان را ناامید می‌کند

حسین مصطفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه فرا رسیدن 13 آبان اظهار کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی اثبات شده است که مردم ما یک گام از مسئولان و نخبگان جامعه جلوتر هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم هر جا احساس کنند که در صحنه حضور یابند به صحنه می‌آیند، افزود: حضور اقشار مختلف مردم به همراه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر تحلیل‌ها و امیدهای دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، با تأکید بر اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است، تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی متکی به مردم است.

وی ادامه داد: دشمن با حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان به این نتیجه می‌رسد که در تحلیل‌های خود بار دیگر دچار اشتباه شده است.

مصطفی‌پور، با اشاره به دیپلماسی‌های دولت ایران و مسائل مطرح شده، خاطرنشان کرد: مسئولان مملکتی برنامه‌ریزی خود را بر اساس سیاست‌ها و آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری قرار داده‌اند و به پیش می‌برند، اگر چه تاکتیک‌ها در جاهایی عوض شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم با وجود ولی‌فقیه آگاه و مدبر به زمان نگران انقلاب نخواهیم بود، تصریح کرد: باور داریم که رهبری انقلاب سیاست‌های نظام را برای عبور از تنگناهای موجود هدایت می‌کند و هر جا که احساس کنند حتماً ورود می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه درباره برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، تصریح کرد: برای حضور گسترده دانش‌آموزان و آشنایی آنها با ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس بیش از ده‌ها برنامه در سطح شهرستان  آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموزی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز با حضور مسئولان را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

مصطفی‌پور متذکر شد: برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی، خاطره‌گویی، مسابقات فرهنگی، مانور پدافند غیرعامل و نشست‌هایی برای بصیرت‌افزایی در سطح مدارس از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در آستانه‌اشرفیه است.

وی، حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان را موجب ناامیدی دشمنان دانست.

انتهای پیام/84001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول