اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شورای اسلامی اصفهان:

13آبان بیانگر جان‌فشانی جوانان ایرانی در مقابل دسیسه‌های دشمن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شورای اسلامی اصفهان گفت: جوانان رشید میهن اسلامی در حفظ استقلال و آزادی کشور و مبارزه با نفوذ جریان‎های التقاطی و مز‌دور و دسیسه‎گر همواره هوشمند و با ارده آهنین آماده جان‌فشانی هستند.

13آبان بیانگر جان‌فشانی جوانان ایرانی در مقابل دسیسه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست تبیین ویژه برنامه‎های روز 13 آبان ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز اظهار کرد: 13 آبان ماه برای ملت ایران یادآور سه واقعه بزرگ تبعید امام خمینی (ره) در سال 1342 به دلیل اعتراض به تصویب لایحه حقارت‌آمیز کاپیتولاسون، کشتار دانش‌آموزان توسط دژخمیان رژیم شاه معدوم در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 58 است.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) با بنیش و بصیرت خود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب بهمن 57 دانست و ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توطئه‎های شوم شیطان بزرگ و عوامل خود‌فروخته ‎داخلی‎اش را افشا کرد و عزم و اراده ملت مبارز و هوشیار ایران را در مقابله با خوی سلطه‌گری استکبار جهانی به نمایش گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شورای اسلامی اصفهان تصریح کرد: همچنین این حقیقت را به اثبات رساند که جوانان رشید میهن اسلامی در حفظ استقلال و آزادی کشور و مبارزه با نفوذ جریان‎های التقاطی و مز‌دور و دسیسه‎گر همواره هوشمند و با اراده آهنین آماده جان‌فشانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شکست‎های مفتضحانه آمریکای جنایتکار و دیگر اشغالگران در افغانستان و عراق و شکستن هیمنه استکبار جهانی، روحیه سلطه‎جویی و قدرت‎طلبی آمریکا  را برای تمام جهانیان آشکار ساخت، افزود: حقانیت انقلاب اسلامی ملل جهان به ویژه ملت‎های مسلمان منطقه علیه رژیم‎های وابسته به استکبار جهانی ناشی از وقوع انقلاب و ظلم ستیزی ملت ایران و آثار برجسته آن در عرصه بین‎الملل است.

عسگری با اشاره به اینکه این موضوع سبب شده تا آزادگان جهان تحت‌تأثیر عملیات روانی و تبلیغات پوشالی  و دروغین رسانه‎های وابسته به استکبار در مخدوش کردن چهره بین‎المللی ایران قرار نگیرند، تاکید کرد: تمام قشر‌های مختلف مردم اصفهان به ویژه جوانان مؤمن و انقلاب باید با حضور گسترده  در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کنند.

وی اضافه کرد: مراسم روز استکبار جهانی در روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه رأس ساعت 9 و نیم صبح در مقابل گلستان شهدا و با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شورای اسلامی اصفهان گفت: مسیر نخست از خیابان فرابیورگ، خیابان سعادت‌آباد، میدان بسیج ، گلستان شهد، مسیر دوم چهار‌راه میرزا تقی‌خان فراهانی، خیابان سجاد، گلستان شهدا و مسیر سوم خیابان فیض، مسجد رکن‎الملک، گلستان شهدا است.

انتهای پیام/63019/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول