اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز بسیج وزارت ورزش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور گسترده ورزشکاران در مراسم 13 آبان/ شناسایی شهدای ورزشکار

فرمانده مرکز بسیج وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران کشور همچون همه مردم ایران استکبارستیز بوده و باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد.

حضور گسترده ورزشکاران در مراسم 13 آبان/ شناسایی شهدای ورزشکار

محمد قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ورزشکاران کشورمان همچون همه مردم ایران استکبارستیز بوده و باشکوه‌تر از سال‌های قبل در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال شرکت خواهند کرد.

وی افزود: حضور ورزشکاران به ویژه چهره‌های مطرح کشوری و جهانی در بین آحاد ملت ایران در مراسم ضد استکباری 13 آبان تاثیر بسیار مطلوبی برای نوجوانان و جوانانی که ورزشکاران را الگوی خود قرار داده‌اند، خواهد داشت.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران بیان کرد: برنامه‌های بسیج ورزشکاران در وزارت ورزش و جوانان در یوم الله 13 آبان از مقابل لانه جاسوسی در تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: جامعه ورزشکاران همواره و در همه مقاطع نهضت امام خمینی(ره) و در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار ملت ایران حضور داشته و همانند سال‌های گذشته در مراسم ضد آمریکایی روز 13 آبان نیز حضور گسترده و پر شور خواهند داشت.

قیومی با اشاره به وجود بیش از یک‌هزار شهید ورزشکار در کشور خاطر نشان کرد: شهدای ورزشکار ما مغفول مانده و ما در بسیج وزارت ورزش از دو سال قبل تاکنون اقدام به شناسایی و ثبت اسامی شهدای ورزشکار کرده‌ایم که تاکنون موفق به ثبت اسم هزار شهید ورزشکار شده‌ایم.

وی از برگزاری چهارمین کنگره گرامیداشت شهدای ورزشکار در تهران خبر داد و عنوان کرد: چهارمین کنگره گرامیداشت شهدای ورزشکار احتمالا در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فرمانده مرکز بسیج وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: بسیج و از جمله بسیج ورزشکاران همواره پیرو ولایت بوده‌اند و آرمان‌های شهدا را دنبال خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از جامعه ورزشکاران برای شرکت هر چه گسترده‌تر و با شکوه‌تر در مراسم ظلم‌ستیزی یوم الله 13 آبان ابراز کرد: ملت ایران هیچگاه دست از ظلم‌ستیزی بر نخواهد داشت.

سرهنگ قیومی همچنین از حضور حدود 400 خواهر و برادر ورزشکار و قهرمانان ملی و کشوری در مشهد خبر داد و اظهار کرد: این ورزشکاران در قالب طرح‌های بصیرتی بسیج ورزشکاران در آینده نزدیک در مشهد حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول