اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تقویت روحیه استکبارستیزی از اهداف راهپیمایی 13 آبان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تقویت روحیه استکبارستیزی نسل جوان را از دلایل نامگذاری روز مبارزه با استکبار اعلام کرد.

تقویت روحیه استکبارستیزی از اهداف راهپیمایی 13 آبان است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان 13 آبان را یکی از پرحادثه‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این روز در سه مقطع تاریخی، بدو تشکیل انقلاب اسلامی، حین وقوع انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده است.

وی ویژگی مشترک سه واقعه تاریخی روز 13 آبان را استکبارستیزی آن دانست و افزود: دولت آمریکا طی 50 سال گذشته جنایت بی‌شماری را بر ضد مردم ایران مرتکب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تبعید امام راحل به دلیل اعتراض به قوانین مصوب به نفع آمریکا در سال 43، کشتار دانش‌آموزان با نقشه و فرمان سفارت آمریکا در سال 57 و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در سال 58 سه واقعه تاثیرگذار در تاریخ انقلاب عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: مجلس به دلیل مناسبت‌های روز 13 آبان و تاثیرگذاری‌های آن، این روز را به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی انتخاب کرده است.

حسینی تقویت روحیه استکبارستیزی نسل جوان را از دلایل نامگذاری روز مبارزه با استکبار اعلام کرد و گفت: ضرورت توجه به توطئه‌های دشمنان دیگر دلیل انتخاب روزی به این نام بوده است.

وی با اشاره به سرایت مبارزه با توطئه‌های آمریکا به دوستان این دولت، اضافه کرد: حوادث چند وقت اخیر بیانگر رحم نکردن این دولت به رفقای خود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به شرایط حاکم بر جهان اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا جنایت‌های بی‌شماری را در حق مردم مسلمان کشورهایی مانند سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان روا داشته‌ است.

این مسئول با اشاره به برنامه دشمن برای رواج اسلام هراسی در جهان کنونی اضافه کرد:‌ این تفکر با همراهی و همکاری صهیونیسم بین‌الملل در حال ترویج است.

حسینی با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی جوانان در مورد لزوم ایستادگی در مقابل استکبار جهانی اضافه کرد:‌ جوانان باید بدانند که مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شهدای روز 13 آبان را از دیگر اهداف پاسداشت روز 13 آبان ماه اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به شرایط به وجود آمده در عرصه بین‌الملل تصریح کرد: حمایت از مسئولان نظام هم از اهداف یوم‌الله 13 آبان سال‌جاری است.

این مسئول بر حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان سال‌جاری تاکید کرد و گفت: این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه آغاز می‌شود.

حسینی محل آغاز تجمع برای راهپیمایی روز 13 آبان ماه را چهارراه امیر کبیر اعلام کرد و گفت: این تجمع از مسیرهای سبزه میدان و چهارراه انقلاب حرکت کرده و در مقابل امامزاده سید ابراهیم به پایان می‌رسد.

وی سخنران راهپیمایی روز 13 آبان ماه را محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری ایستگاه‌های نقاشی را از برنامه‌های حاشیه‌ای راهپیمایی روز 13 آبان ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این راهپیمایی یک روز قبل از آغاز ماه محرم برگزار می‌شود، اقلام فرهنگی در نظر گرفته شده برای این روز متناسب با ایام محرم پیش‌بینی شده است.

این مسئول قرائت بیانیه را برنامه پایانی راهپیمایی روز 13 آبان ماه اعلام کرد و افزود: در پایان راهپیمایی دو بیانیه توسط دانش‌آموزان و دانشجویان قرائت می‌شود.

انتهای پیام/73004‌/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول