اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد:

آمریکا به هم‌پیمانان خود هم رحم نمی‌کند/ 13 آبان باشکوه‌تر برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: با توجه به شرایط خاص سیاسی امروز باید تظاهرات روز 13 آبان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

آمریکا به هم‌پیمانان خود هم رحم نمی‌کند/ 13 آبان باشکوه‌تر برگزار شود

کاظم ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مبحث 13 آبان از دو دید قابل توجه است نخست روز دانش‌آموز و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) است.

وی ادامه داد: سفارت آمریکا در آن روزگار در ظاهر مکانی دیپلماتیک اما در باطن مکانی برای جاسوسی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که خوشبختانه توسط دانشجویان خط امام (ره) تسخیر و آنجا بود که مشخص شد دولت آمریکا چه مقدار جنایات علیه ملت ایران انجام می‌داد.

وی درباره اینکه مطرح می‌شود امسال نباید پرچم آمریکا سوزانده شود بیان داشت: برعکس امسال تظاهرات 13 آبان باید گسترده‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود و حتی پرچم‌ آمریکا نیز باید بیشتر سوزانده شود زیرا به گفته مقام معظم رهبری پشت دست‌های مخملی آمریکایی‌ها دست‌هایی چدنی است و حتی ما دیدیم که در سفر رئیس جمهور ایران به آمریکا و بعد از مکالمه تلفنی با اوباما وقتی که هنوز برخی مسئولان ما به تهران نرسیده بودند اوباما گفت که هنوز گزینه نظامی برای ایران روی میز است.

ناصری در ادامه با اشاره به شنود مکالمه سران اروپایی نیز خاطرنشان کرد: وقتی امروز با رسوایی شنود مکالمات تلفنی هم‌پیمانان این کشور مواجه می‌شویم، می‌فهمیم که آمریکا حتی به هم‌پیمانان خود رحم نمی‌کند پس ما امروز چگونه انتظاری داریم با ملتی که 35 سال استخوان در گلوی آنها بوده و جلوی استکبار جهانی ایستاده مصالحه کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پایان گفت: اطمینان دارم تظاهرات 13 آبان امسال با حضور مردم شریف ایران باشکوه‌تر و با توان بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول