اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

مراسم 13 آبان باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: 13 آبان با آن خواستگاهی که برای انقلاب داشته باید زنده باشد و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مراسم 13 آبان باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیددادخدا حسینی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: آنچه که به زمان و مکان ارزش می‌دهد و یا از اعتبار ساقط می‌کند، رخدادهایی است که در طول زمان رخ می‌دهد.

وی افزود: 13 آبان یوم‌الله و تأکیدی بر این است که این کار دانش‌آموزان و دانشجویان در این روز برای رضای خدا انجام شده است و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم در این روز اتفاق افتاد، لانه جاسوسی تسخیر شد و امروز هنوز آمریکایی‌ها از سفارت‌های خود برای جاسوسی استفاده می‌کنند که ماهیت ضد بشری و استکباری آمریکا روشن‌تر می‌شود.

حسینی تصریح کرد: اتفاقاتی که در روز 13 آبان رخ داد در راستای مبارزه با استکبار است و این روز میراث گرانبهایی است که در تاریخ ایران ثبت شده و به عنوان یک تابلو در برابر دیدگان ملت ما است که جهت را گم نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت این حرکت‌ها و جهت‌گیری‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد تا کمرنگ شوند و ارزش واقعی آن در افکار عمومی پایین بیاید که در ارتباط با ملت ما این کار بیهوده‌ای است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: دولت‌ها در نظام ما با رأی مردم روی کار آمدند و باید آنها را کمک کرد، اگر دولت که جزو بدنه نظام است، موفق باشد، برکت آن به نظام می‌رسد.

وی افزود: ملت ما از روز نخست می‌داند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه دارد و بر همین اساس جنگ تحمیلی را که تمام دنیا وارد آن شده بود، پشت سر گذاشت و تحریم‌ها آخرین حربه دشمن هم ناکام می‌شود و ملت و نظام با مقاومت راه خود را ادامه می‌دهند و آمریکا و استکبار شکست می‌خورند.

حسینی بیان داشت: کسانی که امید و توکل آنها به آمریکا و استکبار باشد راه اشتباهی می‌روند، تعامل با دنیا خوب است، اما مشکلات ما را حل نمی‌کند، امروز کشورهای زیادی با آمریکا رابطه دارند، اما چه روزگاری دارند، این طور نیست که ارتباط با آمریکا برای ما بهشت می‌سازد و یا اینکه گفت‌nt id="2066_3" style="background:#ffd700;">وگو باید ممنوع باشد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر هم نرمشی هست، قهرمانانه باشد و تفسیر و برداشت‌های غلطی از این موضوع شکل نگیرد.

وی اظهار داشت: ما بهای سنگینی برای این انقلاب پرداختیم که در تاریخ بی‌نظیر است و ایثار در سطح گسترده ملی بود، 13 آبان با آن خواستگاهی که برای انقلاب داشته باید زنده باشد و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

به گزارش فارس در این جلسه مصوب شد، راهپیمایی روز 13 آبان ساعت 9 صبح از چهار راه دهخدا آغاز و تا روبه‌روی فرمانداری جیرفت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/80002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول