اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

فریادهای ظلم ستیزی ملت ایران در 13 آبان طنین‌انداز خواهد شد

فرماندار سراب حضور پررنگ مردم در مراسم ویژه 13 آبان را خواستار شد و گفت: آسمان کشور طنین انداز فریادهای ظلم ستیزی و استقلال خواهی ملت ایران خواهد بود.

فریادهای ظلم ستیزی ملت ایران در 13 آبان طنین‌انداز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سراب اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت و آگاهی در روز 13 آبان ماه سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درک صحیح خود را از زمان نشان دادند.

فرماندار سراب با بیان اینکه بعد از گذشت سال‌ها از آن واقعه هم‌اینک شاهد نگرانی و ناراحتی شرکای بین‌المللی آمریکا و دولت‌های دوست و همپیمان آن کشور از اقدامات جاسوسی دستگاه‌های امنیتی آمریکا هستیم، افزود: جهانیان امروز به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران واقف شدند.

سعادتی افزود: حضور ایران در میز مذاکرات هسته‌ای نشان دهنده حسن نیت مردم و دولت ایران است و این موضوع صادق بودن ایران از یکسو و ادعاهای دروغین واشنگتن در قبال ایران را به افکار عمومی اثبات می‌کند.

فرماندار سراب حضور پررنگ مردم در مراسم ویژه 13 آبان را خواستار شد و بیان داشت: در این روز که روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده ، آسمان کشور طنین انداز فریادهای ظلم ستیزی و استقلال خواهی ملت ایران خواهد بود و تا زمانی که خوی استکباری آمریکا ادامه دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول