اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای آموزش و پرورش چهاردانگه مطرح شد

تأکید بر هرچه‌ باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 13‌ آبان

در جلسه شورای آموزش و پرورش چهاردانگه بر هرچه‌ باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 13‌ آبان تأکید شد.

تأکید بر هرچه‌ باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 13‌ آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام علی محمد گلوردی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر، اظهار داشت: در صورتی که آمریکا در رفتار خود تغییری ایجاد نکند، ارتباط برقرار کردن با آن، خیانت به ملت، والدین شهیدان و خون شهیدان گرانقدر کشور است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون عده‌ای با حرص و ولع به دنبال ایجاد ارتباط با آمریکا هستند که البته در برقراری این ارتباط نباید، یک طرفه و عجولانه اقدام کرد.

امام جمعه چهاردانگه تأکید کرد: خوب است که آدم یک روی خوش برای آزمایش کردن طرف مقابل، از خودش نشان دهد، اما نباید معیارها و ارزش‌ها و اصول نظام را زیر پا گذاشت.

وی با گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مردم ایران از  روز 13 آبان خاطره خوشی ندارند، چراکه در این روز سه واقعه تلخ، مهم و تأثیرگذار بر سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی به وقوع پیوست.

خطیب جمعه شهر چهاردانگه تصریح کرد: در 13 آبان سال 1358 مردم غیور ایران عقده‌ها و نفرت‌های درونی خودشان را از استبداد و ستمگران، در رأس آنها آمریکا بیرون ریختند و فریاد مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

این مسئول گفت: بعد از 34 سال از سرنگونی رژیم ستمشاهی در کشور ما کشورهای هم‌پیمان آمریکا متوجه شده‌اند که سفارت‌های آمریکا در کشورهای مختلف، به عنوان مراکز و لانه‌های جاسوسی برای این کشور می‌باشند.

*مرگ بر آمریکا، از شعارهای اساسی و اصولی در کشور ما است

عباس سلیمانی بخشدار چهاردانگه شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: تا زمانی که آمریکا در رفتار و برخورد با ملت ایران تغییری ایجاد نکند، شعار مرگ بر آمریکا شعار اساسی و اصولی در کشور ما است.

سلیمانی افزود: آثار و شواهد نشان می‌دهد که آمریکا هیچگاه در رفتار و کردار خود با ملت بزرگوار ایران، تغییری ایجاد نخواهد کرد و هرگز نباید منتظر تغییر در این رویکرد بود.

وی تصریح کرد: خوش‌بینی که در اذهان برخی افراد به وجود آمده که با روی کار آمدن دولت یازدهم، همه درهای بسته به روی آمریکا از سوی ملت ایران باز خواهد شد، خیالی بیش نیست و مذاکرات در چهارچوب اصول و معیارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

بخشدار چهاردانگه تأکید کرد: مواضع ما موضع دوستانه است، نه خصمانه و هر کشور و دولتی که نگاه دشمنانه به ایران نداشته باشد، می‌تواند با ایران ارتباط برقرار نماید.

سلیمانی با تأکید بر هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان، افزود: روز 13 آبان یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است و باشکوه برگزار شدن مراسم این روز، تیری در قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سیروس بایرامی، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: مراسم روز 13 آبان امسال در بخش چهاردانگه باشکوه‌تر از سال‌های قبل و با مشارکت اقشار مختلف مردم این بخش برگزار خواهد شد.

بایرامی اضافه کرد: مراسم برزگداشت یوم‌الله 13 آبان، از چند مسیر در بخش چهاردانگه آغاز و در نهایت راهپیمایان در مقابل بخشداری چهاردانگه  تجمع خواهند نمود، که پس از اجرای برنامه‌های متنوع و سخنرانی یکی از مسئولان، قطعنامه پایانی راهپیمایی 13 آبان قرائت خواهد شد.

وی تأکید کرد: اجرای سرود توسط گروه 100 نفری دانش‌آموزان، غبارروبی مزار شهدای، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز دانش‌آموز در این بخش برگزار خواهد شد.

بایرامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان کربلا، مراسم عزاداری توسط هیئت مذهبی دانش‌آموزان که در هر آموزشگاهی تأسیس شده، برپا خواهد شد که یک روز همه هیئت‌ها به طور مشترک برنامه‌ای را در سطح بخش اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول