اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک مطرح کرد

آغاز راهپیمایی 13 آبان‌ در قرچک از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه

فرماندار شهرستان قرچک گفت: راهپیمایی 13 آبان‌ماه ساعت 10 صبح روز دوشنبه از میدان امام خمینی (ره) آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

آغاز راهپیمایی 13 آبان‌ در قرچک از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی یوم‌الله 13 آبان که با حضور معاونان فرماندار و مدیران ادارات شهرستان قرچک برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده؛ از قشر دانش‌آموز به عنوان حامی و یاوران همیشگی نظام یاد کرد و اظهار داشت:‏ هر سال شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان هستیم و امسال نیز به پشتوانه روحیه حماسی مردم عزیز شاهد روزی به‌یادماندنی خواهیم بود.

13آبان فرصتی برای سردادن پیام‌های ارزشمند ایران است

وی با اشاره به اینکه مردم قرچک شعارهای ضد استکبار امسال را نیز کوبنده‌تر از قبل سر خواهند داد، ادامه داد: روز 13 آبان نماد استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی ملت ایران است و فرصتی فراهم آورده تا ملت ایران پیام‌های ارزشمند خود را سر دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی خواهند داشت و نشان خواهند داد که ذره‌ای از آرمان‌های شهدا فاصله نگرفته‌اند.

ریاحی به اهمیت این روز در تقویم ایران اشاره کرد و یادآور شد: اهمیت روز سیزدهم آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده تا حدی است که امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

تحریم‌ها مردم ایران را در پایبندی به اصول سست نخواهد کرد

وی تأکید کرد: حضور مردم در این روز نشان خواهد داد که تحریم و فشارهای اقتصادی ذره‌ای مردم بصیر ایران را در اصول و ارزش‌های خود سست نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه 13 آبان امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‏، چراکه در آن حوادث مهمی رخ داده است، عنوان کرد: ایرانیان هیچ‌گاه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد و بر اراده خود مبنی بر ظلم‌ستیزی تا ابد مصمم هستند.

لزوم برگزاری گفتمان بین نسل انقلاب و نسل جوان

این مسئول، خواستار برگزاری گفتمان‌های مربوطه بین نسل انقلاب و نسل جوان امروز شد و افزود: لازم است گفتمان‌هایی برگزار شود تا نسل جوان از توطئه‌های آمریکا که در طی سالیان طولانی رخ داده همچون جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و ... و همچنین دیگر نقشه‌های شوم این کشور بر علیه ایران اسلامی آگاه شوند.

دعوت از کلیه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی

ریاحی با دعوت از تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان قرچک به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضور در راهپیمایی امسال دعوت و اظهار امیدواری کرد که مردم ولایی این منطقه با حضور چشمگیر خود در یوم‌الله 13 آبان بار دیگر ارزش‌های مهم کشور را در قالب شعارها فریاد خواهند زد و نماد استکبار را به آتش خواهند کشید.

وی از کمیته‏‌های اجرایی، تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی، پشتیبانی، دانشجویی و دانش‌آموزی، طلاب و روحانیت، مردمی و نظرسنجی و ارزیابی خواست تا به بهترین نحو از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک در پایان به مسیر راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و ابراز داشت: این راهپیمایی ساعت 10 صبح روز دوشنبه از میدان امام خمینی (ره) آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول