اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

پیام 13 آبان حفظ وحدت و حرکت بر حول محور ولایت است

معاون فرماندار درمیان گفت: مهم‌ترین پیام 13 آبان حفظ وحدت و حرکت بر حول محور ولایت است.

پیام 13 آبان حفظ وحدت و حرکت بر حول محور ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، علی عباسی در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله 13 آبان این شهرستان اظهار داشت: یوم الله 13 آبان استکبار جهانی را تحقیر کرد و ابهت پوشالی مستکبران را در هم شکست.

وی این روز را روز مبارزه با زیاده‌خواهی، ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ملت ایران در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین پیام 13 آبان حفظ وحدت و حرکت بر حول محور ولایت است.

معاون فرماندار درمیان با بیان این‌که حادثه سراوان نشانه کینه و خشم فروخفته نظام سلطه و استکبار جهانی از وحدت و همدلی ملت ایران است، افزود: حوادثی همچون حادثه سراوان هرگز نمی‌تواند در وحدت ملت ایران کوچکترین خللی ایجاد کند.

عباسی متذکر شد:  تروریست‌های خود فروخته و آلت دست صهیونیسم بین‌الملل بدانند که با این حرکات کور و مذبوحانه نمی‌توانند اراده ملت ایران را در هم شکنند.

وی اضافه کرد: آحاد مختلف مردم درمیان اعم از شیعه و سنی در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان این خطه، با حضور گسترده در آیین‌ها و مراسم گرامیداشت 13 آبان، وحدت، اقتدار و پایبندی خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) را به نمایش گذاشته و با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بیعتی مجدد می‌کنند.

معاون فرماندار درمیان یاد آور شد: راهپیمایی باشکوه روز سیزدهم آبان‌ماه امسال از میدان امام رضا‌(ع) شهر اسدیه آغاز می‌شود و راهپیمایان پس از پیمودن بلوار وحدت و خیابان غدیر در مدرسه راهنمایی شهید باهنر اسدیه تجمع می‌کنند.

انتهای پیام/69017/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول