اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ظرفیت بسیج دانش‌آموزی احیای ارزش‌های ناب انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ظرفیت بسیج دانش‌آموزی احیای ارزش‌های ناب انقلاب است.

ظرفیت بسیج دانش‌آموزی احیای ارزش‌های ناب انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای والامقام دانش‌آموز در بهشت فاطمه اردبیل، اظهار داشت: اگر شهدای دانش‌آموز همچون فهمیده و بالازاده امروز به الگو و اسوه شجاعت و تبعیت از ولایت تبدیل شده‌اند باید این الگوها را به وجهه جهانی و بین‌المللی تبدیل کرده و معرفی کنیم تا بیش از هر زمان دیگر دانش‌آموزان به وجود چنین گنجینه‌های ارزشمند افتخار کرده و به خود ببالند.

وی در ادامه به شایستگی‌های دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های علمی، اخلاقی،‌ معرفتی،‌ ورزشی و تربیتی اشاره کرد و افزود: ما در سطح استان اردبیل بیش از 721 شهید دانش‌آموز داریم که این شهدا، وصیت‌نامه و سیره زندگی آنها می‌تواند همه مجموعه‌ای ارزشمند برای تقویت و توسعه مبانی ارزشی باشد.

محمودزاده تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی ما امروز در حقیقت ادامه دهنده راه عزتمند شهیدانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین و زیباترین معارف و گنجینه‌های اخلاقی و معرفتی را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: امروز دانش‌آموزان بسیجی به عنوان سنگرسازان دفاع از معارف اصیل انقلاب اسلامی مطرح هستند و بیش از هر زمان دیگر در مسیر ارزشی و اعتقادی سعی دارند برجستگی‌های بسیج و حرکت‌های ناب آن را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی که یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و سلحشوری‌های دانش‌آموزان است در حقیقت بهترین ظرفیت برای لبیک‌گویی به ندای ولایت فقیه و همچنین متبلور کردن ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که به یقین می‌تواند جامعه ما را از برخی آسیب‌ها و دشواری‌ها بر حذر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر اردبیل در سایر شهرها نیز دانش‌آموزان بسیجی با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز را گرامی داشتند.

در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی فرمانده سپاه کوثر نیز در سخنانی با اشاره به حضور مؤثر نوجوانان و جوانان در عرصه‌های جامعه پس از انقلاب اسلامی گفت: حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حاصل بیداری، آگاهی و درک نسل جوان امروز است که سبب ثبات و پایداری آرمان‌ها و اهداف شده است.

طاهر طاهری به فعالیت‌های گسترده جوانان در اردوهای طرح جهادی هجرت اشاره کرد و هدف از برگزاری این اردوها را آشنا کردن دانش‌آموزان با مفهوم کار، تلاش و جهاد خستگی‌ناپذیر توصیف کرد.

وی افزود: اردوهای جهادی در سه محور حلقه‌های صالحین و اردوهای جهادی 10 تا 15 روزه برگزار شده که دستاورد آن سازندگی، عمران و آبادانی بیشتر بوده است.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول