اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

شناسایی شهدای هنرمند شهرستان‌های ابهر و خدابنده

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از شناسایی شهدای هنرمند شهرستان‌های ابهر و خدابنده خبر داد.

شناسایی شهدای هنرمند شهرستان‌های ابهر و خدابنده

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان، شناسایی شهدای هنرمند در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون شهدای هنرمند شهرستان زنجان شناسایی شده‌اند، افزود: چهار شهید هنرمند نیز در شهرستان‌های ابهر و خدابنده پس از رایزنی‌های مختلف شناسایی شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه دو شهید در شهرستان ابهر مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، افزود: دیدار با خانواده‌های این دو شهید صورت گرفته است.

این مسئول شهید محمد میرزاجانی را از شهدای هنرمند شهرستان ابهر عنوان کرد و افزود: این شهید در زمینه خوشنویسی و نویسندگی دارای مهارت هنری بوده است.

هاشمی با بیان اینکه شهید رضا سلیمانی از دیگر شهدای هنرمند شهرستان ابهر است، ابراز داشت: وی در زمینه نقاشی و طراحی دارای هنر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان قیدار نیز شهید رمضانعلی گنج‌خانلو شناسایی شده، افزود: این شهید گرانقدر در زمینه تئاتر فعالیت‌های مختلفی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک شهید دیگر نیز در این شهرستان معرفی شده است که هنوز تاییدیه خانواده در خصوص هنرمند بودن وی اخذ نشده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه با شناسایی شهدای هنرمند از خانواده‌های آنان دیدار صورت می‌گیرد، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های جانبی این کنگره است.

هاشمی از ادامه شناسایی شهدای هنرمند استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: از مردم استان زنجان دعوت می‌شود در صورت آشنایی با شهدای هنرمند با سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تماس حاصل کنند.

وی یاد و خاطره شهدای استان زنجان را گرامی داشت و افزود: استان زنجان نقش تاثیرگذاری در پشتیبانی و حضور در دفاع مقدس داشته است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌شود همه شهدای هنرمند استان زنجان شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: تلاش سازمان شناسایی همه شهدای هنرمند و برگزاری بزرگداشتی در خور شان خانواده‌های شهدای استان زنجان است.

هاشمی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی خواستار معرفی شهدای هنرمند دانش‌آموز از سوی خانواده‌های این شهدا شد.

وی با بیان اینکه دسترسی لازم به اطلاعات همه شهدای استان زنجان در زمینه هنرمند بودن آنها وجود ندارد، اذعان داشت: توجه خانواده‌های شهدا به این امر موجب شناسایی همه شهدا و ادای دین به مقام شامخ شهدای هنرمند می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول