اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان همدان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره 2 سالانه عکس بسیج کشور در همدان

رئیس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: دومین جشنواره 2 سالانه عکس بسیج با حضور هنرمندان و برگزیدگان، هفته جاری در محل مجتمع عین‌القضات برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره 2 سالانه عکس بسیج کشور در همدان

مجید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: این جشنواره هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و امسال فراخوان آن از تیر ماه سال جاری به استان‌ها ابلاغ شد و علاقه‌مندان تا مهر ماه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: طبق این فراخوان مسئولان استانی جشنواره موظف بودند با موضوعاتی که از سوی انجمن عکس کشور ابلاغ شده، جشنواره را برگزار کنند.

رئیس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان همدان تصریح کرد: در استان همدان تعداد 520 عکس از 85 عکاس به دبیرخانه رسید که در مجموع 40 اثر در دو موضوع «فعالیت‌های بسیج و بسیجیان» و «زندگی ایرانی اسلامی» به بخش کشوری مسابقه را یافتند.

وی گفت: در مراسم پایانی این جشنواره از هشت نفر با اهدای هدایایی قدردانی می‌شود.

مرادی در خصوص کیفیت آثار ارسالی به جشنواره نیز یادآور شد: همدان به دلیل کثرت آثار ارسالی در کشور رتبه سوم را دارد و همچنین به دلیل سطح بالای کیفیت عکس‌ها، آثار به طور حرفه‌ای ارزیابی شد.

وی اضافه کرد: کیفیت بالای آثار ارسالی در همدان به دلیل شرکت و حضور هنرآموزان در کلاس‌های آموزش عکاسی است که در قالب طرح «آموزش عکاسی حرفه‌ای» در سال جاری برگزار شد.

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان همدان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح 400 نفر از سراسر استان حضور یافته و عکاسی به شکل آکادمیک و حرفه‌ای برای آنها تدریس شد و بازخورد این طرح باعث شد آثار ارسالی به دبیرخانه از کیفیت بی‌نظیری برخوردار شود.

انتهای پیام/89030/خ30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول