اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود:

بسیج و بسیجی عصاره فرهنگ ناب اسلام است

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود گفت: بسیج و بسیجی عصاره فرهنگ ناب اسلام بوده و باید بیشتر به آن توجه شود.

بسیج و بسیجی عصاره فرهنگ ناب اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، روح‌الله اشرفی صبح امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین که با حضور 100 نفر در مسجد جواد الائمه (ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک عید غدیر در سخنانی با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه گفت: به فرموده رهبر انقلاب بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و این یعنی در هر لحظه و در همه حال تلاش برای اسلام و مردم.

وی افزود: فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ اسلام ناب که خدمت به خلق و عبادت خداوند با شناخت و اخلاص و صفای باطن است را در بر می‌گیرد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود اظهار کرد: در این راه باید ابتدا خود را به خوبی بشناسیم و توانایی‌ها و ظرفیت‌های خودانسانی را درک و توجه کنیم و آن‎ها را بالفعل کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید برای این کار از نمونه‌های عینی و حقیقی انسان کامل بهره ببریم که پیامبر (ص) و امام علی (ع) جزو آن‎ها هستند و باید این انسان‌های کامل را الگوی خودشناسی قرار دهیم.

اشرفی با بیان اینکه بعد از خودشناسی به خداشناسی می‌رسیم، افزود: اگر خود را شناختیم، آن وقت خداشناسی ما نیز به تکامل می‌رسد و خداوند را با درک درست عبادت و بندگی و اطاعت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اگر ما خودشناسی و خداشناسی خود را کامل کردیم، آن وقت می‌توانیم در مسیر صحیح این دنیا گام برداشته و برای خود و جامعه منشأ خیر و برکت و خدمت باشیم و آخرت خود را آباد کنیم.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود تصریح کرد: بسیج و بسیجی عصاره فرهنگ ناب اسلام، خدمت به جامعه، اخلاص، صفا، معنویت و بصیرت است که همه در او جمع است و جامعه او را به عنوان الگو قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: شما بسیجیان باید در کنار علم و دانش، معرفت و بصیرت خود را ارتقا بخشیده و با خودشناسی و خداشناسی جامعه را به سمت اسلام ناب هدایت و رهنمون باشید.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول