اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی در روستاهای صعب‌العبور طارم

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم گفت: فنی و حرفه‌ای طارم دوره‌های آموزشی مختلفی در روستاهای دور و صعب‌العبور شهرستان برگزار می‌کند.

برگزاری دوره‌های آموزشی در روستاهای صعب‌العبور طارم

علی رازفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان برای مهارت‌آموزی علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی به دوره‌های آموزشی مرکز شهید مطهری طارم در روستاهای دور و صعب‌العبور شهرستان در شش ماه نخست سال‌‌جاری اشاره کرد و افزود: مرکز شهرستان برنامه‌های مختلفی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی برگزار می‌کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم به دوره‌های آموزشی برگزار شده مرکز در بخش خدمات اشاره کرد و گفت: دوره‌های رایانه کار ICDL درجه 2، رایانه کار ICDL  درجه یک و کاربر نرم افزار اداری در این بخش برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیکی (E-Citizen)، کاربر رایانه، پرده دوز درجه 2، نازک‌دوز زنانه، روبان‌دوز و کارشناس ارزیابی بیمه‌های اشخاص در روستاهای دور و صعب‌العبور شهرستان برگزار شده است.

رازفر به دوره‌های برگزار شده در بخش صنعت در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و بیان داشت: دوره مکانیک سیستم‌های سوخت‌رسانی خودروهای سبک، تعمیر موتور و گیربکس اتومبیل‌های سواری بنزینی، مونتاژکار و نصاب تابلوهای برق در این بخش برای علاقه‌مندان به حرفه‌های صنعتی اجرا شده است.

وی اذعان داشت: همچنین دور‌ه‌های آموزشی مختلفی همچون پرورش دهنده زنبور عسل، پرورش دهنده زیتون و پرورش دهنده قارچ صدفی در بخش کشاورزی برای علاقه‌مندان در این مناطق برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم در ادامه به دوره‌های آموزشی مرکز شهید مطهری طارم در بخش استاد شاگردی مرکز در سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از مردم شهرستان علاقه خوبی برای حضور در دوره‌های استاد شاگردی از خود نشان داده‌اند.

این مسئول به دوره‌های برگزار شده در بخش خدمات استاد شاگردی فنی و حرفه‌ای طارم اشاره کرد و افزود: دوخت ملحفه روتختی، لحاف و روبالشی، پیرایش‌گر مردانه درجه 2 و نازک‌دوز زنانه در این بخش اجرا شده است.

رازفر به کلاس‌های آموزشی بخش صنعت فنی و حرفه‌ای شهرستان اشاره کرد و گفت: تعمیر موتور سیکلت درجه 2، تعمیرکار موتورهای بنزینی، انجام سرویس و نگهداری خودرو، برق و تزئینات ریو و سرپرست تابلوساز برق جزو دوره‌های برگزار شده در بخش صنعت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی برای استاد شاگردی در فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم دوره‌ای آموزشی تعریف نشده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم یادآور شد: دانشجویان، دانش‌آموزان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول