اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

شرط رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای برای کاهش نرخ بیکاری گچساران

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از اجرای برنامه کاهش نرخ بیکاری در صورت همکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت در مجلس خبر داد.

شرط رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای برای کاهش نرخ بیکاری گچساران

کوروش پرند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر راهکار کاهش نرخ بیکاری بالا در گچساران، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در سال‌های گذشته از پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه گچساران در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال استفاده‌ای نشده است.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ منابع معدنی، کشاورزی، گردشگری، منابع نفت و گاز به ویژه آب دارای پتانسیل‌های بالایی است، اما این استعدادها بدون استفاده مفید و حداکثری مانده است.

پرند با تأکید بر اهمیت ویژه منابع آب در جهان و با بیان اینکه جنگ آینده کشورها جنگ آب است، اذعان داشت: در آینده تمرکز و سرمایه‌گذاری کشورها بر آب استوار می‌شود و این منطقه این پتانسیل بزرگ را برای پیشرفت و ایجاد اشتغال دارد.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: من به عنوان رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فکر می‌کنم طرح ضربتی آموزش، بازیابی، تولید و فروش بتواند به سرعت نرخ بیکاری گچساران را کاهش دهد.

پرند ادامه داد: برنامه‌ای داریم که بر اساس آن نرخ بیکاری 20 شهری که از رقم بالایی در کشور برخوردار است را پایین بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر گچساران جز این 20 شهر باشد، حاضرم این پروژه را اجرا و نرخ بیکاری این شهرستان را پایین بیاورم.

پرند در پایان تأکید کرد: اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده متخصص گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ما درخواست کنند و امکانات لازم را نیز در اختیار ما قرار دهند، طی یکسال نرخ بیکاری این شهرستان را به شکل محسوسی کاهش می‌دهیم.

انتهای پیام/82001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول