اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 استان کشور

صدور گواهی‎نامه فنی و حرفه‎ای به صورت الکترونیکی آغاز شد

صدور گواهی‎نامه فنی و حرفه‎ای به صورت الکترونیکی در هفت استان کشور از جمله سمنان به اجرا درآمد و نخستین گواهی‎نامه الکترونیکی استان سمنان، به صورت نمادین به یکی از متقاضیان اعطا شد.

صدور گواهی‎نامه فنی و حرفه‎ای به صورت الکترونیکی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان، در مراسمی که به منظور رونمایی از این گواهی‎نامه و با حضور رؤسای مراکز و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان برگزار شده بود، اظهار داشت: صدور گواهی‎نامه‎های مهارت به صورت الکترونیکی برای افرادی که در آزمون‎های سال 1392 شرکت کرده‎اند به صورت آزمایشی و صرفاً از طریق دفتر فناوری اطلاعات سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور انجام گرفته است و مقرر شده پس از نهایی شدن، صدور آن به استان‎ها واگذار شود.

ابراهیم محمودی تصریح کرد: در ظهر این گواهی‎نامه آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com درج شده که با ورود به این سامانه و وارد کردن شماره شناسایی و نیز کد ملی داوطلب، کلیه گواهی‎نامه‎هایی که فرد از ابتدای سال 92 دریافت کرده است، لیست می‎شود.

وی خاطر نشان ساخت: با راه‎اندازی نهایی این سامانه، کلیه تأییدیه‎ها (استعلام) و از طریق این سامانه انجام خواهد پذیرفت که این امر روند کار را تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول