اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت 356 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در آذربایجان غربی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: 356 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 356 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در آذربایجان غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 356 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد فعال در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر آذربایجان غربی فعالیت مستمر دارند.

وی تصریح کرد: این اداره کل با برگزاری 2 هزار و 597 دوره آموزشی، 2 میلیون و و 289 هزار و 889 نفر ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد آموزش‌های مهارتی ارائه داده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به منظور نظارت بر کیفیت آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها 244 بازرسی انجام داده است.

اسعدی افزود: از یک هزار و 947 نفر که مجوز تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده‌اند در مجموع، مبلغ 85 میلیارد و 654 میلیون ریال وام تسهیلات دریافت و جذب بازار کار استان شده‌اند.

وی با اشاره به مزایای مشاغل خانگی، گفت: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می‎شوند، قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن‌ها می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در پایان از ارائه 7 هزار و 299 مشاوره آموزشی به متقاضیان فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول