اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

56 سبد غذایی بین مددجویان امداد سرایان توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: به مناسبت دهه ولایت کمیته امداد سرایان تعداد 56 سبد غذایی در بین خانواده‌های زیرپوشش این نهاد توزیع کرده است.

56 سبد غذایی بین مددجویان امداد سرایان توزیع شد

حسن حلوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی سرایان در دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه در این دهه کالاهای گرمایشی و سرمایشی در بین 10 خانواده زیر پوشش این نهاد توزیع شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها 15 میلیون ریال است.

توزیع 55 کیلوگرم گوشت در بین مددجویان کمیته امداد سرایان

رئیس کمیته امداد امام خمینی سرایان از توزیع 56 سبد غذایی در بین 56 خانواده زیر پوشش این نهاد خبر داد و افزود: به ازای هر سبد غذایی 450 هزار ریال هزینه شده است.

حلوانی ادامه داد: ارزش این تعداد سبد غذایی توزیع شده در بین خانواده‌های هدف بالغ بر 29 میلیون 925 هزار ریال بوده است.

وی به اقلام و کالاهایی که در این سبد وجود داشته اشاره کرد و گفت: تعداد 100 حلب روغن نباتی، 100 بسته خرما و 55 کیلوگرم گوشت از جمله اقلامی بوده که در این سبدها گنجانده شده است.

اعزام 40 دانش‌آموز دختر زیرپوشش امداد سرایان به طبس

رئیس کمیته امداد سرایان با بیان این‌که کمیته امداد این شهرستان اقدام به توزیع لوازم‌التحریر در بین 360 دانش‌آموز نیازمند کرده است، یادآور شد: ارزش ریالی این لوازم 26 میلیون ریال است.

حلوانی متذکر شد: به مناسبت دهه ولایت 40 دانش‌آموز دختر زیر پوشش کمیته امداد سرایان برای زیارت امامزاده حسین‌ابن موسی‌الکاظم به طبس اعزام شدند.

وی ادامه داد: برای اعزام این تعداد دانش‌آموز 21 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

تعداد 3 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد سرایان هستند

رئیس کمیته امداد سرایان با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 970 نفر زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، اضافه کرد: کمیته امداد سرایان اقدام به توزیع لباس در بین تمامی مددجویان این نهاد کرده که ارزش ریالی آن 89 میلیون ریال بوده است.

حلوانی اذعان داشت: توزیع کالاهای بهداشتی برای 40 خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان یکی دیگر از اقدامات این نهاد در دهه ولایت بوده که برای این امر 12 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد سرایان مبلغ 10 میلیون ریال کمک بلاعوض برای تهیه جهیزیه به یک نوعروس سادات زیر پوشش این نهاد اهدا کرده است.

انتهای پیام/69021/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول