اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

پیش‌بینی 1529 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های استان یک‌هزار و 529 پایگاه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 1529 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در نشست خبری کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در پنج ماه سال‌جاری اظهار داشت: کمک‌های مردمی این نهاد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.

وی با بیان این‌که در جشن عاطفه‌های سال گذشته، 500 میلیون تومان جمع‌آوری شد، ادامه داد: مبلغ 74 میلیون تومان از این کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند آموزش و پرورش داده شد.

10 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تعداد دانش‌آموزان استان را 140 هزار دانش‌آموز عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 40 هزار دانش‌آموز نیازمند هستند.

رضوی افزود: تعداد 10 هزار نفر از دانش‌آموزان خراسان جنوبی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

وی با اشاره به شعار جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری اظهار داشت: شعار امسال مهر در انتظار مهر حماسی است.

توزیع 94 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه به‌ویژه در بین کودکان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: یک‌هزار و 529 پایگاه در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

رضوی با بیان این‌که تعداد پایگاه‌ها در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است، متذکر شد: برای جمع‌آوری این کمک‌ها یک‌هزار و 750 نفر با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی با بیان این‌که 94 هزار پاکت ویژه جشن در اختیار دانش‌آموزان خراسان جنوبی قرار داده‌ایم، خاطر نشان کرد: همچنین بانک صادرات مرکزی بیرجند نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/69010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول