اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 14 بازیکن خراسان جنوبی به اردوی کشوری

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از اعزام 14 بازیکن نونهال و نوجوان این استان به اردوی کشوری خبر داد.

اعزام 14 بازیکن خراسان جنوبی به اردوی کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی برات‌زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال خراسان جنوبی در شهرستان فردوس اظهار کرد: این طرح از 18 شهریور‌ماه در خراسان جنوبی آغاز شده و از ابتدای طرح تاکنون پنج هزار نفر استعدادیابی شدند.

وی گفت: با برگزاری اردوهای مختلف در شهرهای دیگر استان، تعداد منتخبان به یک‌هزار و 500 نفر و سپس به 500 نفر و در مرحله نهایی در اردوی پنج‌شنبه و جمعه گذشته طبس تعداد 120 نفر استعدادیابی شدند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی افزود: طرح استعدادیابی فوتبال استان با حضور 60 نفر نونهال و نوجوان از 11 شهر استان در فردوس برگزار شد که از این تعداد 14 نفر انتخاب و به اردوی کشوری اعزام می‌شوند.

برات‌زاده تصریح کرد: اردوی کشوری مسابقات فوتبال، آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و منتخبان خراسان جنوبی نیز به این اردو اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال خراسان جنوبی برای نخستین بار در سطح کشور انجام شد و در آن استعدادهای فوق‌العاده‌ای از شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های این استان شناسایی شدند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی تعهد اجتماعی، اعتماد به نفس، زندگی اردویی و در کنار هم بودن را از نتایج و اثرات اردوهای یک و یا چند روزه فوتبال دانست و گفت: استان از استعدادهای زیادی در ورزش فوتبال برخوردار است که باید شناسایی و شکوفا شوند.

برات‌زاده گفت: مدیریت طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال خراسان جنوبی را سیدرضا مه‌جو بر عهده دارد و این طرح یکشنبه هفته آینده نیز در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول