اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

اکبری‌مطلق سکاندار هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان‌جنوبی شد

مجمع عمومی انتخابات هیئت ورزش‌‎های ناشنوایان خراسان‌جنوبی با حضور اعضای مجمع برگزار و محمد حسن اکبری‎مطلق به مدت چهار سال سکانداری این هیئت را بر عهده گرفت.

اکبری‌مطلق سکاندار هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیش ‌از ظهر امروز جلسه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان جنوبی برگزار شد.

در جلسه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان جنوبی به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت و تعداد 16 نفر از مدیران ورزشی، نمایندگان باشگاه‌ها، داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته حضور داشتند.

اکبری مطلق رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء خراسان‌جنوبی شد

محمدحسن اکبری رئیس اسبق هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء، تنها کاندیدای این مجمع بود که با اخذ 13 رأی توانست اعتماد اعضای مجمع را جلب کند و برای 4 سال سکاندار هیئت شود.

رئیس انتخاب شده هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا از همکاری و همراهی اعضای هیئت تشکر کرد و اذعان داشت: در سال گذشته بر اساس مصوبات وزارت ورزش در راستای جلوگیری از موازی‌کاری‌های فدراسیون‌ها و هیئت‌های استانی بعضی از فدراسیون‌ها ادغام شدند.

اکبری‌مطلق به ادغام فدراسیون‌های بیماران خاص و ناشنوایان اشاره کرد و افزود:‌ از دل این ادغام مبارک، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا متولد شد که جمعیت زیر پوشش این فدراسیون و هیئت‌های استانی چند برابر شد.

جذب اعتبار 187 میلیون تومانی هیئت طی 4 سال

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبار مهم‌ترین محور محرک هیئت‌های ورزشی هستند، یادآور شد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که ورزشکار معلول و کم‌توان هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء دارند، طی چهار سال گذشته، مساعدت‌های مالی فدراسیون حدود 150 میلیون تومان بوده و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز مبلغ 31 میلیون تومان به هیئت کمک کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان‌جنوبی به کمک‌های عمومی سازمان بهزیستی به هیئت‌های ورزشی مرتبط با بهزیستی اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی خراسان جنوبی طی چهار سال گذشته مبلغ شش میلیون تومان نقدی و حدود 25 میلیون تومان غیر نقدی به هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا داشته است.

اکبری‌مطلق برنامه‌های آتی هیئت را در سه گروه تقسیم بندی کرد و افزود:‌ در بخش تعامل با سازمان‌های مرتبط و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برنامه‌ریزی‌های قانونمند و کارشناسی شده‌ای صورت می‌گیرد تا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به نحو احسن بهره‌برداری شود.

وی به فعال کردن کمیته استعدادیابی و بخش پژوهشی هیئت ورزش‌های ناشنوایان،‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء اشاره و تصریح کرد:‌ با اداره کل آموزش و پرورش به ویژه بخش استثنایی خراسان جنوبی انعقاد تفاهم‌نامه داشته و ورزشکاران آن مجموعه‌ها را زیر پوشش گرفته‌ایم و از داوران و مربیان متخصص و با تجربه این سازمان در مسابقات و اعزام‌های ورزشکاران به مسابقات کشوری و منطقه‌ای استفاده می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان جنوبی از فعال کردن هیئت‌های شهرستانی استان خبر داد و افزود:‌ از افراد متخصص و کارآمد در بخش مدیریتی هیئت استفاده‌ می‌شود و نسبت به مساعدت‌های مالی و تجهیز اداری آنها اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

اکبری‌مطلق یادآورشد: سال گذشته پنج مورد برگزاری مسابقات استانی داشته‎ایم و حدود 100 ورزشکار را به مسابقات قهرمانی کشوری نیز اعزام کرده‌ایم.

کسب چهار مدال قهرمانی توسط ورزشکاران هیئت و دعوت به تیم ملی

وی افزود:‌ در حال حاضر هفت رشته ورزشی در هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا فعال است که در آینده نزدیک دو رشته به این تعداد افزوده‌ می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان جنوبی گفت: در سال جاری تعداد 300 ورزشکار جذب هیئت شده‌ که نسبت به سال گذشته رشد 25 درصدی دارد.

اکبری‎مطلق اذعان داشت: ورزشکاران معلول این هیئت برای استان یک مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کردند و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده‌اند.

وی به برگزاری و میزبانی اردوهای آمادگی ورزشکاران هیئت اشاره و خاطر نشان کرد: در سال جاری افتخار میزبانی از تیم ملی را داشته‌ایم و تعدادی اردوی آماده‌سازی با هدف توسعه مدال‌آوری، استعدادیابی و تدارکاتی نیز در خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان‌ بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری تعدادی از مربیان و داوران هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا به تهران و سایر استان‌ها برای گذراندن دوره‌های تخصصی اعزام شده‌ و آموزش‌های لازم را فراگرفته‎اند که در این راستا هیچ‌گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/69014/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول