اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان جنوبی خبر داد

تیم رزمی هاپکیدو خراسان‎جنوبی بر سکوی قهرمانی کشور / کسب 25 مدال توسط رزمی‎کاران خراسان‎جنوبی

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان جنوبی از کسب 25 مدال رنگارنگ رزمی‌کاران استان در مسابقات قهرمانی هاپکیدو کشور خبر داد و گفت:‌ تیم خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات قرار گرفت.

تیم رزمی هاپکیدو خراسان‎جنوبی بر سکوی قهرمانی کشور / کسب 25 مدال توسط رزمی‎کاران خراسان‎جنوبی

علیرضا مومنی امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد 34 رزمی‌کار شهرستان قاین با سرپرستی محمد فرهمندفر و سید‎ علی ترحمی به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند.

وی ادامه داد:‌ دومین دوره از مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور با حضور 200 ورزشکار از 13 استان کشور در سه رشته مبارزه، دفاع شخصی و سلاح سرد به میزبانی استان گلستان در سالن نینوای گرگان به مدت سه روز برگزار شد.

کسب مقام نخست رزمی‎کاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان جنوبی تصریح کرد: ورزشکاران تیم هاپکیدو خراسان جنوبی با درخشش خوب خود موفق شدند با غلبه بر رقیبان کشوری تعداد 25 مدال رنگارنگ را از آن خود کنند.

مومنی با بیان این‎که اعضای تیم دفاع شخصی خراسان جنوبی در رده سنی بزرگسالان را سید علی ترحمی، علی صادق‎نژاد و فرشاد اکبری تشکیل می‎دهند، گفت: این تیم مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن کرد.

وی متذکر شد: در این دوره از مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور، محمد فرهمند‎فر از خراسان جنوبی به عنوان مسئول کمیته داوران دومین دوره مسابقات هاپکیدو کشور انتخاب شد و مستقیماً کار داوران مسابقات را نظارت کرد.

کسب 10 مدال طلا توسط رزمی‎کاران خراسان جنوبی

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان جنوبی به کسب 10 مدال طلای رزمی‎کاران استان اشاره کرد و افزود: ‌سید علی ترحمی، هادی اکبرنژاد، یاسر و محمد‎رضا علمی، حسین غلامی،‌ مجتبی جلالی،‌ حامد حیدری، احمد عبدالهی، بنیامین تهرانی و محمد مرادی موفق شدند با غلبه بر رقیبان، مدال طلای این مسابقات را کسب کنند و بر سکوی قهرمانی قرار گیرند.

مومنی گفت: فرشاد اکبری، محمد علی‌نژاد، میثم برزگر، دانیال اسماعیلی، امیر وقاری‌مقدم، مرتضی صادق‌‎نژاد، مرتضی مرادی، عماد رجب‌پور از جمله رزمی‎کارانی بودند که با کسب مدال نقره در جایگاه دوم مسابقات قرار گرفتند.

وی افزود: سینا خیرآبادی، امیرحسین خارکن‌نژاد، علی صادق‌نژاد، حمید یوسفی، سینا اسپندی، محمدرضا رمضانی‎مقدم و محمدرضا قیاجی از جمله رزمی‎کاران استان بودند که با غلبه بر رقیبان مدال برنز کسب کردند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان جنوبی اظهار داشت: نفرات اول هر وزن به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/69014/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول