اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش خراسان جنوبی خبر داد

حمایت جدی اداره ورزش خراسان جنوبی از بوکس

معاون توسعه ورزش خراسان جنوبی تز حمایت جدی اداره ورزش استان در سال جاری از بوکس خبر داد.

حمایت جدی اداره ورزش خراسان جنوبی از بوکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرحند، حسن‌رضا عمیدیان در جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان مرزی است، اظهار کرد: با توجه به مسائل اجتماعی شرق کشور و ترانزیت مواد مخدر در این استان باید به مسائل فرهنگی اجتماعی به ویژه ورزش توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌ها باید تعامل با فدراسیون‌های مربوطه و جذب اسپانسر را در اولویت کاری خود قرار دهند، ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان با توجه به وضعیت اعتباری سال جاری خود به هیئت‌های ورزش اعتبار اختصاص می‌دهد.

همکاری و همدلی بازوی توانمند هیئت بوکس است

معاون توسعه ورزش خراسان جنوبی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) افزود: لحظه‌ها را رصد کنید تا فرصت‌ها آشکار شود و از تمام ظرفیت موجود در راستای بهره‌وری بیشتر باید استفاده کرد.

عضو کمیته حقوقی فدراسیون بوکس کشور نیز اضافه کرد: در فراز و نشیب‌ها همکاری، همدلی و خدمت بسیجی‌وار می‌تواند بازوی توانمند برای ارتقای ورزش به ویژه ورزش بوکس باشد.

علی محمد‌پور، احترام به ورزشکار را احترام به اولیای حق و صالحان دانست و تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) هم در سخنانشان بارها از ورزش و ورزشکار تمجید کرده‌اند.

فعال کردن هیئت‌های بوکس در شهرستان‌ها به ویژه آرین‌شهر و قاینات

سرپرست هیئت بوکس خراسان جنوبی نیز چند دوره مسابقات استانی، لیگ استانی، دعوت از مربیان و داوران کشوری برای برگزاری کلاس‌های آموزش برای ارتقای رشته بوکس استان و بازی تدارکاتی با استان‌های همجوار را از برنامه‌های سال جاری هیئت بوکس برشمرد.

علی زارع، استعدادیابی و فعال ‌کردن هیئت‌های شهرستان‌ها به ویژه آرین‌شهر و قاینات را از دیگر برنامه‌های هیئت بوکس استان برشمرد و خاطر نشان کرد: سالن بوکس با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان در اختیار این هیئت برای تمرین ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/69014/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول