اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

تفاهم‌نامه مابین ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با فدراسیون ژیمناستیک عملیاتی نشد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در تفاهم‌نامه مابین ورزش و جوانان استان و فدراسیون ژیمناستیک مقرر شد سالن ورزشی اختصاصی در اختیار هیئت اسکیت قرار گیرد و فدراسیون نسبت به تجهیز آن اقدام کند که تاکنون اقدامی انجام نشده است.

تفاهم‌نامه مابین ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با فدراسیون ژیمناستیک عملیاتی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری در مجمع عمومی‌ انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی اظهار داشت: در تفاهم‌نامه منعقد شده فی مابین اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و فدراسیون ژیمناستیک مقرر شد سالن ورزشی اختصاصی در اختیار هیئت اسکیت قرار گیرد و فدراسیون نسبت به تجهیز آن اقدام کند که متاسفانه فدراسیون تاکنون اقدام مشهودی نداشته است.

وی به اصالت ورزش ژیمناستیک اشاره کرد و اذعان داشت: ورزش ژیمناستیک قدمت دو هزار ساله دارد و حدود صد سال است که در دنیا رواج دارد و نیز در خراسان جنوبی به صورت جدی این ورزش دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک از جمله ورزش‌های پایه و پرطرفدار در بین خانواده‌ها است، تصریح کرد: باید از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود استان با برنامه‌ریزی مناسب، بهره‌برداری بهتری شود.

قدیری افزود: گرچه اختصاص اعتبار مناسب برای فعالیت هیئت‌های ورزشی پشتوانه لازم و ضروری است اما بر اساس ارزیابی سال گذشته این موضوع چندان تاثیری در کسب مقام‌های قهرمانی کشوری و بین‌المللی ورزشکاران استان نداشته است.

وی به ترویج انتقاد سازنده از عملکرد مسئولان اشاره و تصریح کرد: اگر‌ انتقاد، منطقی و توام با ارائه راهکار باشد نه تنها مضموم نیست بلکه سبب رشد و بالندگی آن مجموعه نیز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از چند مسئولیتی در هیئت‌ها انتقاد کرد و متذکر شد:‌ داشتن چند مسئولیت همزمان در هیئت ‌استان و شهرستان، تداخل مدیریتی به وجود می‌آورد و انحصارطلبی را به دنبال دارد که این امر سبب به حاشیه رفتن بسیاری از استعدادهای مدیریتی می‌شود.

قدیری اذعان داشت:‌ اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربی‌گری‌ و سرکشی از شهرستان‌ها فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و حمایت نیز می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها برگزاری و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی‌ است، تاکید کرد: مهمترین حقوق شهروندی را می‌توان در ترویج ورزش‌های همگانی، توسعه و تجهیز سخت‌افزاری و نرم افزاری اماکن ورزشی عملیاتی کرد.

انتهای پیام/69014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول