اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

متعالی‎ترین هدف تعالیم اسلام پرداختن به کرامت انسانی است

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین هدف تعالیم حیات‌بخش اسلام پرداختن به انسان و اعتلای کرامت انسانی است و دختران می‌توانند نقش تربیتی و فرهنگی در جامعه داشته باشند.

متعالی‎ترین هدف تعالیم اسلام پرداختن به کرامت انسانی است

مریم مهرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مهم‎ترین رسالت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه بانوان و دختران، تقویت عزت و حضور بیش از پیش آنان در حوزه فعالیت‌های مختلف اجتماعی است.

وی تصریح کرد: دختران به عنوان یکی از بنیان‌های مستحکم خانواده، نقش‎های تربیتی و فرهنگی بسیاری را باید ایفا کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه متعالی‎ترین هدف تعالیم حیات‎بخش اسلام، پرداختن به انسان و اعتلای کرامت انسانی است، ادامه داد: آگاهی‎بخشی و ارتقای آموزش‎ها و مهارت‎های زندگی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در استحکام جامعه و پویایی آن داشته باشد، بنابراین پاسخگویی به این نیازهای متعالی ضروری است تا ضمن مدیریت بر هیجانات از ظرفیت ممتاز جوانی و نشاط آنان در راستای شکوفایی استعدادها به درستی استفاده شود.

برگزاری 92 برنامه و مسابقه ورزشی در هفته کرامت

مهرور با گرامیداشت دهه کرامت، ائمه اطهار(ع) را منشأ فیوضات و خیر و برکت برای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: آشنایی با معارف ناب اسلام با بهره‎گیری از سیره علمی و عملی امامان معصوم(ع) مهم‎ترین رویکرد اداره کل ورزش در برگزاری برنامه‎های مختلف به ویژه فرهنگی، هنری در راستای تحقق برنامه هویت‎یابی و تعمیق ارزش‌ها است.

و ی افزود: از رهگذر اجرای برنامه‎های ورزشی نیز تلاش داریم ظرفیت‎های حضور هر چه بیشتر خانواده‎ها را برای توسعه نشاط و شادابی با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزشی در راستای تحقق برنامه تحکیم بنیان خانواده فراهم کنیم که در مجموع تعداد 92 برنامه توسط سازمان‎های مردم نهاد، هیئت‎های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان از 16 تا 26 شهریور‌ماه جاری در اقصی نقاط استان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یاد‎آور می‎شود: از 16 تا 26 شهریور‎ماه جاری سالروز ولادت فاطمه معصومه(س) تا ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در تقویم ملی، دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول