اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد

اعزام کاراته‌‎کاهای خراسان جنوبی به مسابقات‌ قهرمانی‌ کشور

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی از اعزام ورزشکاران خراسان جنوبی به مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور خبر داد و گفت: هفت نفر بانوی کاراته‎کای استان به مصاف رقیبان می‌روند.

اعزام کاراته‌‎کاهای خراسان جنوبی به مسابقات‌ قهرمانی‌ کشور

ناصر زردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم کاراته بانوان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

وی اذعان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک وادوکای بانوان کشور از هفتم تا دهم شهریور ماه جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی ادامه داد: مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سبک وادوکای در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‎شود و از خراسان جنوبی هفت بانوی کاراته‎کا با سرپرستی زهرا تقیان در  این مسابقات حضور دارند.

زردی خاطر نشان کرد: در رده سنی جوانان مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک وادوکای از خراسان جنوبی زهرا تقیان در وزن زیر 50 کیلوگرم و معصومه پارسا در وزن زیر 57 کیلوگرم به مصاف رقیبان می‌روند.

وی به حضور چهار بانوی کاراته‎کای استان در رده سنی نوجوانان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: فاطمه زمانی در وزن منفی 40 کیلوگرم، الهه رحیمی و فائزه دورانی در وزن منفی 35 کیلوگرم و فائزه یعقوبی در وزن منفی 45 کیلوگرم از خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات با حریفان به رقابت می‎پردازند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی اذعان داشت: در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان در سبک وادوکای حدود 230 ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند.

انتهای پیام/69014/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول