اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

کسب مقام سوم کشوری ضرب زورخانه‌ای توسط مرشد بیرجندی

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی از کسب مدال برنز مرشد بیرجندی در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی سبزوار مهد مرشدان کشور برگزار شد.

کسب مقام سوم کشوری ضرب زورخانه‌ای توسط مرشد بیرجندی

مهدی قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین تیم مرشدی خراسان جنوبی در مسابقات کشوری شرکت کرد.

وی ادامه داد:‌ مسابقات کشوری ضرب زورخانه‌ای در بخش مرشدی به میزبانی خراسان رضوی در شهرستان سبزوار مهد مرشدان ایران برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی افزود: تیم پنج نفره مرشدان زورخانه‌ای اعزامی به مسابقات ضرب زورخانه‌ای کشور در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان بودند که مصطفی دلاکه به عنوان ورزشکار این تیم را همراهی کرد.

قمری متذکر شد: در مسابقات ضرب زورخانه‌ای کشور  بیش از 17 استان مطرح کشوری از جمله اصفهان،‌ یزد،‌ خراسان رضوی، قزوین، کرمانشاه،‌ آذربایجان غربی و شرقی شرکت داشتند که 59 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در مسابقات ضرب زورخانه‌ای کشور برای نخستین‌بار محمدرضا حسن‌پور مرشد با اخلاق شهرستان بیرجند موفق شد مدال برنز این مسابقات را کسب و بر جایگاه سوم کشوری قرار گیرد.

برگزاری مسابقات طناب‌کشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی به برگزاری مسابقات طناب‎کشی به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:‌ این مسابقات با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان و کانون بسیج ورزشکاران با حضور 10 تیم و حدود 110 ورزشکار از شهرستان بیرجند برگزار شد که تیم‌ها با یکدیگر به صورت تک‌حذفی به رقابت پرداختند.

قمری در پایان اذعان داشت: تیم بتون شرق بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد، تیم کویر تایر نایب قهرمان شد و تیم باشگاه آریان رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/69014/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول