اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 360 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 360 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 360 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد زمینه خودکفایی در آنها اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از راهکارهای ایجاد زمینه توانمندسازی در جامعه هدف است، تصریح کرد: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد این مهم به صورت جدی از سوی امدادگران دنبال شده و سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان طی شش ماهه نخست امسال به‌ویژه در شهریورماه افزود: طی یک ماه گذشته برای 9 نفر از مددجویان زنجانی با صرف اعتبار بالغ بر 360 میلیون ریال اشتغالزایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب مشاغل ایجاد شده در زمینه کشاورزی، دامداری و دامپروری بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قبل از ایجاد اشتغال برای مددجویان دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار و مهارت‌های فنی لازم در آنها ایجاد شده است.

*انجام 3600 بازدید از طرح‌های خودکفایی در زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه تصریح کرد: یکی از فاکتورهای مهم در توانمندسازی خانواده‌ها موفق عمل کردن طرح‌های اشتغال است که لازمه موفق عمل کردن طرح‌ها پایدار بودن آنها است.

وی با بیان اینکه موفق عمل کردن طرح‌ها و پایداری آنها از طریق نظارت بر طرح‌ها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این بازدیدها به صورت دوره‌ای و از سوی متخصصان در رشته‌ها شغلی مختلف انجام می‌شود.

پناهی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال نیز سه هزار و 600 مورد بازرسی از طرح‌های اشتغال مددجویی در شهرستان زنجان به عمل آمده است، اذعان داشت: بازرسان امداد در بازرسی از این طرح‌ها علاوه بر نظارت بر درست اجرا شدن طرح‌ها راهنمایی‌های لازم را در زمینه درست اجرا شدن آنها به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/73005/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول