اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

یک میلیارد و 51 میلیون تومان صرف خدمات فرهنگی، ‌آموزشی کمیته امداد شده ‌است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیارد ریال بابت خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

یک میلیارد و 51 میلیون تومان صرف خدمات فرهنگی، ‌آموزشی کمیته امداد شده ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در نشست فعالان حوزه فرهنگی، آموزشی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: خدمات فرهنگی و آموزشی در قالب هزینه‌های تحصیلی، پوشاک، اردو و... برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش ارائه می‌شود تا آنان بی‌دغدغه به تحصیل پرداخته و به مدارج بالای علمی و تحصیلی دست یابند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری کمیته‌ امداد آموزش و رشد علمی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است، تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و 700 دانش‌آموز و 679 دانشجو از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند هستند.

قدیمی با اشاره به اینکه بابت ارائه‌ خدمات فرهنگی و آموزشی به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت نزدیک به 634 میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: همچنین بیش از 418 میلیون و 853 هزار ریال نیز از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوها‌ی درون شهری و برون شهری برای مددجویان تحت حمایت اضافه کرد: اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی به جهت ایجاد شادابی و نشاط و همچنین بالا بردن روحیه‌ دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.

قدیمی بیان کرد: نزدیک به 112 میلیون ریال بابت برگزاری اردو برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش هزینه پرداخت شده است.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول