اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امر فرهنگی زندان‌های همدان خبر داد

شرکت مددجویان اردوگاه کاردرمانی همدان در کلاس‌های قرآن

مسئول امور فرهنگی زندان‌های استان همدان گفت: 82 نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان در کلاس آموزش روخوانی قرآن کریم شرکت کردند.

شرکت مددجویان اردوگاه کاردرمانی همدان در کلاس‌های قرآن

رحمت‌الله میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مختلفی در سطح زندان‌ها و اردوگاه‌ها و ... صورت می‌گیرد.

وی گفت: هدف از سوق دادن افراد به سمت قرآن و مباحث قرآنی بازسازی شخصیت و درون افراد آن‌ها و حضور پاک در اجتماع بعد از خروج از زندان است.

مسئول امور فرهنگی زندان‌های استان همدان ادامه داد: در راستای بهینه‌سازی اوقات فراغت مددجویان و ترویج فرهنگ قرآنی یک دوره کلاس آموزش روخوانی قرآن کریم با حضور 82 نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان برگزار شد.

وی در پایان سخنانش گفت: با استقبال مددجویان از این دوره از کلاس‌های قرآن برای اعطای گواهینامه از آنان آزمون دوره برگزار شد که بعد از برگزاری آزمون، 78 نفر از مددجویان موفق به کسب گواهینامه شدند.

انتهای پیام/89007/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول