اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مشکل مسکن مهر مددجویان خلخال حل شود

فرماندار خلخال گفت: از بهزیستی استان اردبیل می‌خواهیم تا با جدیت پیگیر مشکل مسکن مهر 10 واحدی مددجویان خلخال باشد.

مشکل مسکن مهر مددجویان خلخال حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست با مدیر‌کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در جامعه هدف امروز ما درک مددجویان و برخورد با سعه صدر با این قشر که عضوی از جامعه ما هستند وظیفه اصلی کارکنان بهزیستی بوده و تکریم و احترام به آن‌ها موجب امیدواری و نشاط در زندگی آنان می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: معلولیت محدودیت و دوری از کار، تلاش و توسعه نبوده و بسیاری از مددجویان توانمند در عرصه‌های ملی به خوبی درخشیده‌اند.

محمدی از مدیر‌کل بهزیستی استان اردبیل خواست تا با جدیت پیگیر مشکل مسکن مهر 10 واحدی مددجویان بهزیستی خلخال باشد.

این مسئول با ابزار رضایت از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان خلخال یادآور شد: بهزیستی شهرستان خلخال در زمینه سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر توانمند عمل کرده و این فعالیت همچنان باید ادامه یابد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: بیش از 16 دستگاه در قطع شهرستانی در حوزه سند پیشگیری از مواد مخدر و آسیب‌های آن در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مدیر‌کل بهزیستی استان اردبیل نیز 115 فعالیت عمده بهزیستی در راستای خدمات‌رسانی، حمایت از مددجویان، فعالیت‌های فرهنگی خبر داد و گفت: همه اهداف سازمان بهزیستی در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های مددجویی قرار داشته و در برخی از موارد همچون محیط های خانواده بحث تحکیم خانواده در اجتماع مد‌نظر می‌باشد.

رویا احمدیان از آمادگی برگزاری کلاس‌ مهارت‌های زندگی برای کارکنان ادارات شهرستان خلخال خبر داد و افزود: قبل از این کلاس‌های تشکیل شده فقط برای خانم‌ها بود و زنان از کلاس‌ها برخوردار بودند که در برنامه‌ریزی جدید با حضور اساتید و کارشناسان برجسته استان اردبیل در حوزه خانواده این کلاس‌ها با حضور برادران و خواهران و کارکنان برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به حل مشکلات مردم نیست بلکه باید سایر دستگاه‌ها را در تعامل با خود به همراه داشته باشد.

در پایان این جلسه پرویز مصطفایی رئیس بهزیستی خلخال عملکرد یک ساله بهزیستی شهرستان خلخال را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر‌کل بهزیستی استان اردبیل با حضور در منزل شهید محمد تقی فتحی و اهدای لوح یاد و خاطره این شهید هشت سال جنگ تحمیلی را گرامیداشت.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول