اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی 403 نوعروس از خدمات خرید جهیزیه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از بهره‌مندی 403 نوعروس ازخدمات خرید جهیزیه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

بهره‌مندی 403 نوعروس از خدمات خرید جهیزیه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: کمک به فرزندان مددجو در راستای تسهیلات ازدواج به مددجویان تحت حمایت این استان از اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: در شش ماهه ابتدای سال جاری 403 نوعروس از کمک هزینه‌های خرید جهیزیه با مبلغی بالغ بر 403 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

محبی عنوان کرد: در راستای حفظ نظام خانواده و کمک جهت ازدواج آسان فرزندان مددجو کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی را برگزار می‌کند که از جمله آنها می‌توان به مشاوره پیش از ازدواج، رفتار با همسر، تربیت فرزند و راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی را نام برد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: در شش ماهه نخست سال 172 نفر از مددجویان در این کارگاه‌ها شرکت کردند و از امکانات مشاوره‌ای و راهنمایی در موضوعات مختلف تربیتی، دینی و اقتصادی بهره‌مند شدند.

وی همچنین ضمن اشاره به اینکه کمیته امداد برای تامین معاش پایدار خانواده‌ها نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند،گفت: تامین معاش پایدار برای زوج‌های جوان تحت حمایت در زمینه خدمات اشتغال خود کفایی خصوصا وام‌های مشاغل خانگی و خودکفایی توسط امداد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول