اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح «کتاب من» در کتابخانه‌های عمومی زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طرح «کتاب من» در سطح همه کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در حال برگزاری است.

اجرای طرح «کتاب من» در کتابخانه‌های عمومی زنجان

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری طرح «کتاب من» در سطح همه کتابخانه‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: اگر فردی به کتابخانه‌های استان مراجعه کند و کتاب مورد نظر در کتابخانه موجود نباشد این کتاب از طریق سامانه انتخاب و خریداری می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه با خریداری کتاب مورد نظر توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی این کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، گفت: طرح کتاب من هم‌اکنون در سطح کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در حال برگزاری است.

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت خیرین در امر کتابخانه‌‌سازی اشاره کرد و افزود: خیرین استان زنجان در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند.

احمدخانی با بیان اینکه چهار کتابخانه خیر ساز در استان زنجان فعالیت می کند، تصریح کرد: همچنین کتابخانه خیرساز دیگری در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان توسط دکتر مصلی‌نژاد در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند در احداث کتابخانه دیگر خیرین استان زنجان را همراهی کنند، تصریح کرد: خیرین علاقه‌مند می‌توانند مبلغ مورد نطر خود را به شماره حساب 2200 نزد بانک ملی شعبه قائم زنجان واریز کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اضافه کرد: همچنین خیرین استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 92222222 نزد بانک سینا شعبه سعدی وسط زنجان مربوط به خیرین واریز کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خیرین استان می‌توانند با هر امکاناتی از جمله کمک به احداث کتابخانه، احداث زمین، اهدای مبلغ، تاسیسات ساختمان، بنایی و... نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان را یاری کنند.

احمدخانی ادامه داد: همچنین خیرین می‌توانند با پرداخت قبوض برق، آب، گاز یا تلفن کتابخانه‌های عمومی به خیرین کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مشکل کتابخانه‌های عمومی در حوزه تامین کتاب است، تصریح کرد: جشنواره اهدای کتاب به طور متوالی در سه سال برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه کتاب‌های اهدایی جمع‌آوری شده در بین استان‌ها توزیع می‌شود، گفت: این کتاب‌ها در سطح مدارس و مساجد استان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اهدای کتاب‌های خود به کتابخانه عمومی منطقه خود مراجعه و منابع کتاب را در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

احمدخانی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم و خیرین استان زنجان تعداد کتابخانه‌ بیشتری در استان زنجان احداث و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول