اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری استان همدان اعلام کرد

انتشار 22 عنوان کتاب در سال جاری / کتابخانه تخصصی حوزه هنری 6 هزار جلد کتاب دارد

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: 22 عنوان کتاب در بخش‌های مختلف هنری و ادبی در سال جاری در همدان تهیه می‌شود.

انتشار 22 عنوان کتاب در سال جاری / کتابخانه تخصصی حوزه هنری 6 هزار جلد کتاب دارد

تیمور آقامحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح برنامه‌های پیش روی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه 22 عنوان کتاب در بخش‌های مختلف هنری و ادبی در سال جاری تولید می‌شود، افزود: چهار آلبوم موسیقی به صورت تک‌نوازی و صدای شاعر، تولید پنج نمایش صحنه‌ای، خیابانی، تعزیه و رادیویی و تولید 18 فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و 100 ثانیه‌ای نیز در دستور کار قرار دارد.

* کتابخانه تخصصی حوزه هنری 6000 جلد کتاب دارد

وی از برپایی هشت نمایشگاه در نگارخانه این حوزه در شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با موضوعات نمایشگاه جمعی خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکس، میکس مدیا، طراحی و نقاشی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان همدان در خصوص کتابخانه تخصصی حوزه هنری استان همدان ابراز داشت: این کتابخانه با آغاز فعالیت خود از ال 1389 پذیرای تمام علاقه‌مندان بوده است.

وی ادامه داد: این کتابخانه هم اکنون با حدود 4 هزار عنوان کتاب در قالب 6 هزار جلد با موضوعات ادبیات پایداری، هنر و ادبیات از ناشران برجسته کشور، به تمام افرادی که به عضویت کتابخانه در می‌آیند، خدمات ارائه می‌کند.

آقامحمدی یادآور شد علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و ارائه دو قطعه عکس، کپی شناسنامه، مبلغ 20.000 ریال و پرکردن فرم عضویت از کتاب‌های این کتابخانه‌ بهره‌مند شوند.

* درخشش هنرمندان همدانی در جشنواره‌ها گواه موفقیت آنهاست

وی گواه موفقیت هنرمندان جوان همدانی را درخشش آنان در جشنواره‌های بین‌المللی و ملی عنوان کرد و ابراز داشت: حضور افتخارآمیز این عزیزان در جشنواره‌های بین‌المللی و ملی کاملاً مشهود است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان همدان گفت: به تازگی هم استان همدان با چهار برگزیده در بخش‌های مختلف یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، بیشترین برگزیدگان را به خود اختصاص داد و ستاره این جشنواره شد.

آقامحمدی افزود: جوانان همدانی در جشنواره‏‌های رضوی در اواخر تابستان سال جاری هم خوش درخشیدند.

انتهای پیام/89025/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول