اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

9 کتابخانه عمومی قزوین به دستگاه بارکدخوان بی‌سیم مجهز شدند

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: 9 باب کتابخانه عمومی این استان به دستگاه بارکدخوان بی‌سیم مجهز شدند.

9 کتابخانه عمومی قزوین به دستگاه بارکدخوان بی‌سیم مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا مولایی عصر امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های قزوین، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی امام خمینی(ره)، علامه رفیعی، شهدا و عارف شهر قزوین، دهخدا شهر الوند، یادگار امام و دبیرسیاقی شهر محمدیه، امام محمدباقر و  امام رضا(ع) آبیک کتابخانه‌های استان قزوین هستند که به این دستگاه مجهز شده‌اند.

وی ادامه داد: این کتابخانه‌ها به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی متصل هستند که با استفاده از دستگاه بارکدخوان بی‌سیم این امکان برای آن‌ها فراهم می‌شود که با سرعت، دقت و سهولت بیشتری به مراجعان خدمات‌رسانی کنند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: با نصب برچسب بارکد و استفاده از بارکدخوان فرآیند امانت و بازگشت منابع با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و احتمال خطا نیز تقریبا نزدیک به صفر شده است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعان به کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و تعداد اعضا و احترام به وقت مراجعان و کتابداران تعداد 18 دستگاه بارکدخوان برای کتابخانه‌های این استان خریداری شده است.

مولایی تصریح کرد: کتابخانه‌ها به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مراجعان در حد توان مالی و امکانات موجود به جدیدترین خدمات مجهز شده‌اند که تمامی این اقدامات در راستای توسعه خدمات و جلب رضایت هرچه بیشتر مردم صورت گرفته است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بیان اینکه توسعه فرهنگی استان قزوین در گرو همکاری تمام دستگاه‌ها است، افزود: امیدواریم از حمایت مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف در این استان در انجام فعالیت‌های خود بهره‌مند شویم زیرا هرچه حمایت مادی و معنوی بیشتری از کتابخانه‌ها صورت بگیرد کودکان و نوجوانان ما و نسل‌های آینده از سعادت فکری و فرهنگی بیشتری برخوردار خواهند بود.

مولایی با اشاره به برگزاری دوره آموزش وبلاگ‌نویسی و زبان انگلیسی در کتابخانه کلج عنوان کرد: از برنامه‌های این اداره‌کل در کتابخانه‌ها استقبال بسیار مطلوبی صورت می‌گیرد که ما را بر این می‌دارد تا برپایی چنین برنامه‌هایی را در کتابخانه‌ها افزایش دهیم.

انتهای پیام/77003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول